شهید مطهری مبانی نظری انقلاب اسلامی را تبیین کرد/ معلمان تقویت کننده سرمایه‌ انسانی کشور هستند

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مطهری اسلام شناسی بود که در اواخر عمر خود مبانی نظری انقلاب اسلامی را تبیین کرد. حجت‌الاسلام و‍‌المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به آیه ۱۶۴ سوره آل‌عمران گفت: بر اساس این آیه شریف قرآن کریم، […]

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مطهری اسلام شناسی بود که در اواخر عمر خود مبانی نظری انقلاب اسلامی را تبیین کرد.

حجت‌الاسلام و‍‌المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به آیه ۱۶۴ سوره آل‌عمران گفت: بر اساس این آیه شریف قرآن کریم، معلمی از شئون انبیا الهی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که روز معلم در نظام مقدس جمهوری اسلامی با روز شهادت معلم بزرگ شهید آیت‌الله مطهری مصادف است، عنوان کرد: مقام معلم شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.

وی ابراز کرد: شهید مطهری، آن مرد بزرگ، فیلسوف، متفکر و اسلام شناس، مجاهد فی‌سبیل‌الله عمر مبارک خود را در نظریه‌پردازی، اندیشه‌ورزی، بیان حقایق و مبارزه با جهل، خرافه و انحراف و مرزبانی از ایمان، فرهنگ، فضایل اخلاقی و در اواخر در تبیین مبانی نظری انقلاب اسلامی گذراند.

حجت‌الاسلام و‍‌المسلمین علیمرادی با تأکید بر این‌که دوازدهم اردیبهشت روز معلم، فرصت مغتنمی است تا مقام و جایگاه اندیشه و اندیشمندان تکریم شود، اظهار کرد: شأن والای معلم ستودنی است چرا که رسالت انتقال اندوخته‌‌های علمی به نسل بعد بر عهده معلم است و معلم، مربی فکرپروری جامعه است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: معلم، پیشوای پیشرفت علمی، عقلی و معنوی کشور است و همچنین مجاهد در میدان مواجهه با تهاجم فکری دشمنان علیه جوانان است، معلمان محافظ و تقویت کننده سرمایه‌ انسانی کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: ️امید است معلمان جامعه‌ ما در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه با نقش‌آفرینی در شأن والای معلمی، افق‌های دوردست عزت و اقتدار و سربلندی را برای کشور بگشایند.

انتهای خبر/م

 




شهید مطهری مبانی نظری انقلاب اسلامی را تبیین کرد/ معلمان تقویت کننده سرمایه‌ انسانی کشور هستند

منبع:آرمـان
? شهید مطهری مبانی نظری انقلاب اسلامی را تبیین کرد/ معلمان تقویت کننده سرمایه‌ انسانی کشور هستند