شهید سیدحمیدرضا هاشمی، خروجی مکتب حاج قاسم بود

نذیر کرمان/کرمان سردار شهیدسیدحمیدرضا هاشمی(اهل کرمان) مسئول اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان بود که هشتم مهرماه سال گذشته درناآرامی‌های زاهدان به شهادت رسید. به گزارش نذیر کرمان، بنا به گفته همرزمان شهید هاشمی، وی فردی اثرگذار در عرصه امنیت سیستان و بلوچستان بود و حق زیادی بر گردن ما دارد. شهادت سیدحمیدرضا در بحبوحه ناآرامی‌های […]

نذیر کرمان/کرمان سردار شهیدسیدحمیدرضا هاشمی(اهل کرمان) مسئول اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان بود که هشتم مهرماه سال گذشته درناآرامی‌های زاهدان به شهادت رسید.

به گزارش نذیر کرمان، بنا به گفته همرزمان شهید هاشمی، وی فردی اثرگذار در عرصه امنیت سیستان و بلوچستان بود و حق زیادی بر گردن ما دارد.

شهادت سیدحمیدرضا در بحبوحه ناآرامی‌های سال قبل نقطه عطفی بود و حرمت خون شهدا توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

یکی از همرزمان شهید هاشمی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی وی گفت: سیدحمیدرضا به معنای واقعی گمنام بود در حالی که در ایجاد وحدت و کارهای مردمی اقدامات زیادی انجام داده است.

وی افزود: شهید هاشمی خیلی جسور و بی تکلف بود و صداقت داشت، و در کارهایش فقط رضایت خدا را در نظر می‌گرفت.

همرزم مسئول اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهید هاشمی در اطلاعات و عملیات تخصص داشت و شخصیت منحصر به فردی بود؛ اگر سیدحمیدرضا مرد میدان نبود، شهید نمی‌شد زیرا او با توجه به مسئولیتش می‌توانست در صحنه حضور پیدا نکند اما برای نجات مردم رفت.

وی اظهار کرد: شهید هاشمی خروجی حاج قاسم بود و ارادت خاصی به حضرت زهرا سلام الله علیها داشت و هر سال در ایام شهادت بانوی دو عالم مراسم برگزار می‌کرد.

به گزارش نذیر کرمان، یکی دیگر از همرزمان شهید هاشمی درباره شخصیت او و خدماتش گفت: یکی از شاخص‌ترین شهدای سال قبل، سیدحمیدرضا بود، او در حوزه وحدت و امنیت کار کرده و ماموریت‌های ویژه‌ای در هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان انجام داده بود.

وی افزود: در ناآرامی‌های سال گذشته تروریست‌ها برای تسخیر زاهدان وارد عمل شدند و میدانی‌ترین صحنه درگیری مستقیم بود و عملیاتی‌ترین نیروها حضور داشتند و شهید هاشمی مسئول اطلاعات سپاه استان، نخستین نفر وارد صحنه شد.

همرزم مسئول اطلاعات سپاه سلمان گفت: سرویس‌های اطلاعاتی سال‌ها به دنبال زدن سیدحمیدرضا بودند و موفق نشدند اما در حوادث سال قبل در زاهدان، تک تیرانداز آن صحنه فقط سید را می‌زند و خارج می‌شود زیرا با توجه به روحیات او می‌دانستند که در صحنه عملیات حضور خواهد داشت.

وی تصریح کرد: باید شخصیت شهید هاشمی تبیین و به عنوان الگو به مردم و به ویژه جوانان معرفی شود.

به گزارش نذیر کرمان، مراسم نخستین سالگرد شهادت سردارسیدحمیدرضا هاشمی مسئول اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان فردا ۱۰ مهرماه ساعت ۸:۳۰ در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام




شهید سیدحمیدرضا هاشمی، خروجی مکتب حاج قاسم بود

منبع: ایـسنا
? شهید سیدحمیدرضا هاشمی، خروجی مکتب حاج قاسم بود