شهید سلیمانی یک فتح الفتوح و یک فتح القلوب داشت

سردار حسین کاجی راوی دفاع مقدس در مراسم سومین سالگرد شهید سلیمانی در بردسیر گفت: حاج قاسم یک فتح الفتوح و یک فتح القلوب داشت. به گزارش فت فتو، سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مردم و مسئولین در حسینیه ثارالله بردسیر برگزار شد. سرهنگ علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه […]

سردار حسین کاجی راوی دفاع مقدس در مراسم سومین سالگرد شهید سلیمانی در بردسیر گفت: حاج قاسم یک فتح الفتوح و یک فتح القلوب داشت.

به گزارش فت فتو، سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مردم و مسئولین در حسینیه ثارالله بردسیر برگزار شد.

سرهنگ علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بردسیر ضمن خیر مقدم به حاضران یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید سلیمانی را گرامی داشت.

وی افزود: ما اینجاییم چون به شهدا نیازمندیم، آنها قطب نما و چراغ هدایت ما هستند که باید به آنها اقتدا کنیم و یادشان را زنده نگه داریم.

سرهنگ امیری بیان کرد: در اوج تلاش های شبانه روزی دشمنان نظام برای کم رنگ کردن ارزش های انقلابی و ترویج ضدانقلاب شاهد حضور باشکوه مردم در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان بودیم.

در این مراسم همچنین سردار حسین کاجی اهمیت شهید شناسی و شهادت را تبیین کرد و گفت: حاج قاسم تمام لحظاتش لبریز از نام و یاد و خاطره شهدا بود.

وی افزود: حاج قاسم یک فتح الفتوح داشت و یک فتح القلوب که همین فتح القلوب حاج قاسم را از دیگران متمایز می کند.

سردار کاجی کلید حاج قاسم در این فتح القلوب را ، یاد شهدا دانست و افزود:  حاج قاسم صدای شهدا در گوشش بود، از آنها کمک می گرفت و هیچ لحظه ای را بدون نام و یاد و خاطره آنها سپری نکرد و با تمام وجود خانواده شهدا را تکریم می کرد و به دیدار آنها می رفت.

در ادامه این مراسم حاضران از نوای گرم حاج مجید قلندری مداح اهل بیت بهره بردند.

انتهای پیام/شاه حیدری 




شهید سلیمانی یک فتح الفتوح و یک فتح القلوب داشت

منبع:آرمـان
? شهید سلیمانی یک فتح الفتوح و یک فتح القلوب داشت