شهید سلیمانی همواره در جبهه حق علیه باطل زندگی کرد

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهید سلیمانی همیشه در جبهه حق علیه باطل و میدان نبرد زندگی کرد و پشتیبان مردم در همه عرصه‌ها بود. به گزارش  سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده دوران دفاع مقدس و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز پنج‌شنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای […]

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهید سلیمانی همیشه در جبهه حق علیه باطل و میدان نبرد زندگی کرد و پشتیبان مردم در همه عرصه‌ها بود.

به گزارش  سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده دوران دفاع مقدس و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز پنج‌شنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای چهار و پنج و گرامیداشت هفتمین روز روز شهادت شهداء حادثه تروریستی گلزار شهداء کرمان در گلزار شهداء شهرستان جیرفت گفت: شهدا والامقام به معراج و بهشت الهی می‌روند.

فرمانده دوران دفاع مقدس و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: شهداء به معراج و بهشت الهی می‌روند و خیلی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کنار و جوار شهدا از ذکر و یاد خداوند متعال غافل نمی‌شدند و همیشه در ذکر بودند.

وی بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه در جبهه حق علیه باطل و میدان نبرد زندگی کرد و پشتیبان مردم در همه عرصه‌ها بود.

سردار اهوازیان ابراز کرد: حاج قاسم تفسیر آیه‌های قرآن بود و در زندگی در راه و مسیر شهداء زندگی کرد و توانست به خوبی این وظیفه خود را ادا نماید.

فرمانده دوران دفاع مقدس و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح کرد: حاج قاسم در بین مردم و با مردم متواضع و خاکی برخورد می‌کرد و مظهر همه خوبی‌ها و نیکی‌های عالم بود.

وی تصریح کرد: حاج قاسم در جامعه اسلامی حکم بشیر و مُبشر را داشت و همه مردم این عزیز را نور چشم خود می‌دانند.

سردار اهوازیان زندگی‌نامه و وصایای شهدا را نسخه نجات بخش جامعه دانست و افزود: سبک زندگی شهدایی باید در جامعه پیاده‌سازی شود و این مهم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تحقق می‌یابد.

سردار اهوازیان گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد.

وی با بیان اینکه پیام شهدا استقامت و پایداری در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: آرمان شهدا حفظ نظام ولایی و دفاع از حریم ولایت و رهبر معظّم انقلاب اسلامی است که همه ما باید ادامه دهنده راه شهداء و پایبند به آرمان‌های شهدا باشیم.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه همه ما مدیون خون مطهر شهدا هستیم، گفت: مسئولیت، جایگاه، مقام و منزلت ما به پاس زحمات و تلاش‌های شهیدان والامقام است و باید قدردان این نعمات الهی باشیم.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی دقیانوس

انتهای خبر/ امیری




شهید سلیمانی همواره در جبهه حق علیه باطل زندگی کرد

منبع:آرمـان
? شهید سلیمانی همواره در جبهه حق علیه باطل زندگی کرد