شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادی‌خواهان است

سردار اشتری در گردهمایی فرزندان شهدا با بیان اینکه حاج قاسم صرفا متعلق به کرمان، ایران، اسلام و تشیع نبود بلکه متعلق به تمام آزادی‌خواهان بود، ادامه داد: امروز ادیان و مذاهب مختلف که آزادی‌خواه هستند به شهید سلیمانی احترام می‌گذارند زیرا او در مکتب عاشورا و امامین انقلاب پرورش یافت. به گزارش فت فتو […]

سردار اشتری در گردهمایی فرزندان شهدا با بیان اینکه حاج قاسم صرفا متعلق به کرمان، ایران، اسلام و تشیع نبود بلکه متعلق به تمام آزادی‌خواهان بود، ادامه داد: امروز ادیان و مذاهب مختلف که آزادی‌خواه هستند به شهید سلیمانی احترام می‌گذارند زیرا او در مکتب عاشورا و امامین انقلاب پرورش یافت.

به گزارش فت فتو از کرمان گردهمایی فرزندان شهدا با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از فرزندان شهدا، امروز ۱۳ دی ماه در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: همه کشور حال و هوای شهدا را دارد و به یاد شهید سلیمانی و همرزمانش در اقصی نقاط کشور و حتی در کشورهای مسلمان مراسم بر پا است.

سردار اشتری تصریح کرد: شهید سلیمانی هم در دوران حیات باعث عزت و افتخار بود و هم بعد از شهادت باعث خیر و برکت شد. او در دوران ۴۰ ساله مجاهدت خود در دفاع مقدس و پس از آن در حوزه نظم و امنیت و در دفاع از حرمین و دفاع از مظلومان کارهای بزرگی انجام داد.

وی با بیان اینکه مدافعین حرم با تدبیر، دوراندیشی و قدرت برنامه‌ریزی حاج قاسم با غده‌ی چرکین داعش که در کشورهای اسلامی رسوخ کرده بود مقابله کرده و آن را به زباله‌دان تاریخ انداختند، افزود: گروه‌های تکفیری با حمایت مستقیم آمریکا و دولت صهیونیستی با تمام تلاش می‌خواستند امنیت جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی را به مخاطره اندازند اما با فرماندهی حاج قاسم و توفیق اهل‌بیت(ع) این توطئه خنثی شد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ثمره مجاهدت‌های مدافعان حرم را امنیت، آرامش و ثبات کامل عنوان کرد و افزود: نقش حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت بی‌نظیر بود. او توانست با بسیج کردن تمام ظرفیت‌های جهان اسلام این قدرت را به وجود آورد و با عنایت الهی، اخلاص و مجاهدت در جبهه مقاومت پیروزی از آن مسلمانان و آزادی‌خواهان شد.

سردار اشتری با بیان اینکه حاج قاسم صرفا متعلق به کرمان، ایران، اسلام و تشیع نبود بلکه متعلق به تمام آزادی‌خواهان بود، ادامه داد: امروز ادیان و مذاهب مختلف که آزادی‌خواه هستند به شهید سلیمانی احترام می‌گذارند زیرا او در مکتب عاشورا و امامین انقلاب پرورش یافت و همان راهی را طی کرد که امام حسین(ع) از یاران خود در عاشورا خواست.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه به بیان ویژگی‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: اخلاص، عشق و علاقه به فرزندان شهدا، تواضع در برابر مردم و مردمداری از ویژگی‌های بارز او بود.

وی تصریح کرد: خصوصیت برجسته حاج قاسم ولایتمداری بود. او با تمام وجود مطیع امر ولایت بود و اگر اشاره‌ای از رهبر می‌دید اطاعت از آن را تکلیف می‌دانست و معتقد بود خیر دنیا و آخرت در پیروی از ولایت است. رمز موفقیت حاج قاسم همین ولایتمداری بود و این امر سبب نفوذ کلام او می‌شد.

سردار اشتری با بیان اینکه شهدای ما ثابت کردند که پیرو ولی خود هستند و در وصیت‌‌نامه‌های خود به تبعیت از امام و ولایت تاکید کرده‌اند، افزود: ما هم به تاسی از آن‌ها باید از ولایت تبعیت کنیم.

 

 

انتهای پیام




شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادی‌خواهان است

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادی‌خواهان است