شهید سلیمانی عرصه سخت جنگ را به عرصه تربیتی تبدیل کرد

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش شامگاه، ۱۲ دی‌ماه در ارتباط با فرهنگیان سراسر استان از طریق بستر شاد و از محل گلزار شهدای کرمان با اشاره به خصلت‌های ممتاز شهید سلیمانی گفت: ما معلمان باید سیره حاج […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش شامگاه، ۱۲ دی‌ماه در ارتباط با فرهنگیان سراسر استان از طریق بستر شاد و از محل گلزار شهدای کرمان با اشاره به خصلت‌های ممتاز شهید سلیمانی گفت: ما معلمان باید سیره حاج قاسم را به نسل جدید و دانش‌آموزان آموزش دهیم که حتماً به تربیت این نسل کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک عرصه سخت و جدی مثل جنگ را به عرصه تربیتی و آموزشی تبدیل و نقش یک مدیر، معلم و مربی را بازی کرد، افزود: سردار سلیمانی حتی در میدان مبارزه نیز احسان به والدین برایش مهم بود.

وزیر آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه حاج قاسم قدرت طلب نبود، ادامه داد: این شهید عزیز در اوج مشکلات، تأسی به دفاع از حریم ولایت و حضرت زهرا(س) می‌کرد و این رفتار بسیار ارزشمند است که معلمان ما باید به نسل آینده منتقل کنند. حاج قاسم سلیمانی به نوعی به سیره پیامبر(ص) و امامان(ع) شبیه بود و همواره دوستدار ولایت و در خط رهبری قرار داشت.

نوری تأکید کرد: اگر سیره شهید سلیمانی به بچه‌ها و دانش‌آموزان منتقل شود همه بچه‌ها حاج قاسم می‌شوند؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما حاج قاسم‌های زیادی داریم که باید شناسایی و به جامعه معرفی شوند.

انتهای پیام




شهید سلیمانی عرصه سخت جنگ را به عرصه تربیتی تبدیل کرد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? شهید سلیمانی عرصه سخت جنگ را به عرصه تربیتی تبدیل کرد