شهید سلیمانی عرصه سخت جنگ را به عرصه تربیتی و آموزشی تبدیل کرد

فت فتو/کرمان وزیر آموزش و پرورش با اشاره به خصلت های ممتاز شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یک عرصه سخت و جدی مثل جنگ را به عرصه تربیتی و آموزشی تبدیل کرد و نقش یک مدیر، معلم و مربی را بازی کرد. یوسف نوری شامگاه ۱۲ دی ماه در ارتباط با فرهنگیان سراسر […]

فت فتو/کرمان وزیر آموزش و پرورش با اشاره به خصلت های ممتاز شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یک عرصه سخت و جدی مثل جنگ را به عرصه تربیتی و آموزشی تبدیل کرد و نقش یک مدیر، معلم و مربی را بازی کرد.

یوسف نوری شامگاه ۱۲ دی ماه در ارتباط با فرهنگیان سراسر استان از طریق بستر شاد و از محل گلزار شهدای کرمان افزود: شهید سردارحاج قاسم سلیمانی یک عرصه سخت و جدی مثل جنگ را به عرصه تربیتی و آموزشی تبدیل کرد و نقش یک مدیر، معلم و مربی را بازی کرد.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی حتی در میدان مبارزه نیز احسان به والدین برایش مهم بود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حاج قاسم قدرت طلب نبود، ادامه داد: این شهید عزیز در اوج مشکلات، تاسی به دفاع از حریم ولایت و حضرت زهرا(سلام الله علیها) می کرد و این رفتار بسیار ارزشمند است که معلمان ما باید به نسل آینده منتقل کنند.

وی اظهار کرد: خاطرات حاج قاسم سلیمانی را که مرور کنیم به نوعی به سیره پیامبر و امامان علیهم السلام شبیه بوده و همواره دوستدار ولایت و در خط رهبری قرار داشت.

نوری تاکید کرد: اگر سیره شهید سلیمانی به بچه ها و دانش آموزان منتقل شود، همه بچه ها حاج قاسم می شوند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما حاج قاسم های زیادی داریم که باید شناسایی و به جامعه معرفی شوند.

وزیر آموزش و پرورش شامگاه دوشنبه، در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهداء و سردارشهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

انتهای پیام




شهید سلیمانی عرصه سخت جنگ را به عرصه تربیتی و آموزشی تبدیل کرد

منبع: ایـسنا
? شهید سلیمانی عرصه سخت جنگ را به عرصه تربیتی و آموزشی تبدیل کرد