شهید سلیمانی سردمدار و الگوی ناب در عرصه‌ جهادگری است

امام جمعه جازموریان گفت: شهید سلیمانی سردمدار عرصه‌ جهادگری و اعتقاد به ارزش‌های ناب اسلام محمدی بود. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه شهرستان جازموریان در جمع جهادگران شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) نقشه راه جهاد و سازندگی را در مراحل اداری کشور […]

امام جمعه جازموریان گفت: شهید سلیمانی سردمدار عرصه‌ جهادگری و اعتقاد به ارزش‌های ناب اسلام محمدی بود.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه شهرستان جازموریان در جمع جهادگران شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) نقشه راه جهاد و سازندگی را در مراحل اداری کشور نشان دادند. 

 
وی ادامه داد: در زمینه‌ روحیه جهادی حضرت امام خمینی(ره) و بعداز ایشان رهبر معظم انقلاب در کشور راه انداختند و این راه یک اصول ارزشی برای جوانان در عرصه‌های مختلف شد.
 
امام جمعه جازموریان گفت: در نگاه جهادی محور اصلی سازندگی این ملت ارزش‌های ناب اسلام محمدی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین صادقی خاطر نشان کرد: محور همه‌ کارها اطلاعت از ولایت فقیه است و در واقع معماری نوین ما در مقابل دشمن خط ولایت است.
 
امام جمعه جازموریان با بیان اینکه باید عشق به جهادگری داشته باشیم، گفت: در عرصه آتش به اختیاری باید هدفمند حرکت کنیم و در عرصه‌ جهادگری این مولفه در زندگی جهادگران وجود دارد.
 
حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: با همه‌ مشقت‌ها خدمات بی‌نظیری در این نطام انجام شده است که این خدمات را باید به جوانان بگوییم که اشتیاق آن‌ها را به نطام و انقلاب دو چندان می‌کند. 
 
خطیب جمعه جازموریان خاطر نشان کرد: گمشده‌ اصلی تفکر جوان ما امید و امیدواری است، در کنار جهاد تبیین باید درس امید را به مردم بدهیم.
در پایان این برنامه از گروه‌های جهادی برتر شهرستان در تمامی عرصه‌ها با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
 
انتهای خبر/پورحیدر




شهید سلیمانی سردمدار و الگوی ناب در عرصه‌ جهادگری است

منبع:آرمـان
? شهید سلیمانی سردمدار و الگوی ناب در عرصه‌ جهادگری است