شهید سلیمانی در روز شهادتش فرزندانش را در آغوش کشید

دانش‌آموزان کوهبنانی در آستانه چهلمین روز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کردند: شهیدسلیمانی در روز شهادتش فرزندانش را در آغوش کشید. به گزارش خبرنگار گروه چندرسانه‌ای پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان» دانش‌آموزان کوهبنانی در آستانه چهلمین روز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه بیان کردند: عده‌ای […]

دانش‌آموزان کوهبنانی در آستانه چهلمین روز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کردند: شهیدسلیمانی در روز شهادتش فرزندانش را در آغوش کشید.

به گزارش خبرنگار گروه چندرسانه‌ای پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان» دانش‌آموزان کوهبنانی در آستانه چهلمین روز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه بیان کردند: عده‌ای از مردم در روز شهادت سردارسلیمانی رفتند تا مضجع او را زیارت کنند ولی تقدیر این‌گونه رقم خورد که بتوانند خود او را زیارت کنند.

 
دانش‌آموزان کوهبنانی تأکید کردند: در زمانی که دشمنان خودشان را به صورت دوست معرفی می‌کنند ما باید حق و باطل را بشناسیم و ما دانش‌آموزان عهد می‌بندیم که برای کشور عزیزمان تلاش کنیم و برای سرافرازی ایران گامی به سوی آینده برداریم.
 
انتهای پیام/س




شهید سلیمانی در روز شهادتش فرزندانش را در آغوش کشید

منبع:آرمـان
? شهید سلیمانی در روز شهادتش فرزندانش را در آغوش کشید