شهید سلیمانی با گذشت زمان زنده‌تر تجلی می‌کند

کرمان – فرمانده کل سپاه گفت: هر چه زمان بیشتر می‌گذرد حاج قاسم زنده‌تر تجلی می‌کند و جایگاه رفیع‌تری در قلب مؤمنان می‌یابد و ستایش برانگیزتر می‌شود. به گزارش فت فتو، سردار سرلشکر حسین سلامی عصر سه شنبه در همایش اعتلای بسیج در حسینیه ثارالله کرمان با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر […]

کرمان – فرمانده کل سپاه گفت: هر چه زمان بیشتر می‌گذرد حاج قاسم زنده‌تر تجلی می‌کند و جایگاه رفیع‌تری در قلب مؤمنان می‌یابد و ستایش برانگیزتر می‌شود.

به گزارش فت فتو، سردار سرلشکر حسین سلامی عصر سه شنبه در همایش اعتلای بسیج در حسینیه ثارالله کرمان با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: شهید سلیمانی یک عارف به تمام معنا و مجاهد خستگی ناپذیر بود. اگر بخواهیم بر حسب زمان جهاد او را رتبه بندی کنیم او ۴۰ سال بی وقفه جنگید. هر خط مقدمی برای جبهه اسلام ایجاد می‌شد او آنجا بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی استثنایی و بی مانند جهاد کرد، افزود: دشت‌ها، دره‌ها و ارتفاعات سرزمین‌های دور و نزدیک خاطره‌های باشکوه و حماسه‌های ماندگار از نبرد بی وقفه این مرد افسانه‌ای تاریخ و اسلام در صفحات سینه خود به یادگار دارند.

سردار سلامی بیان کرد: این مرد بزرگ در زمینه احیای عزت، حفظ نوامیس مسلمانان و ممانعت از سیطره کفار و مشرکان بر مسلمانان یک استثنای تاریخی است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: کرمان مهد ولادت اوست و مردم این دیار بازماندگان نسل فداکاری هستند که با او در میدان‌های عزت، شرف و کرامت امت اسلام و ملت ایران جنگیدند. به همین دلیل در هر نقطه‌ای از کرمان که پا می‌گذاریم عطر دل انگیر وجود معنوی این شخصیت بزرگوار عالم اسلام به مشام می‌رسد. برای کرمان و مردمان این دیار این یک افتخار بی نظیری است.

وی با اشاره به اینکه مردم قدر این شهید بزرگوار را می‌دانند و به آن می بالند، گفت: هر چه زمان بیشتر می‌گذرد حاج قاسم ما زنده‌تر تجلی می‌کند و جایگاه رفیع‌تری در قلب مؤمنان می‌یابد و ستایش برانگیزتر می‌شود. جایگاه رفیع معنوی این شخصیت و شکوه عرفانی او نشانه الهی بودن اوست.

سردار سلامی بیان کرد: اکثر افرادی که شهید سلیمانی را می‌ستایند او را ندیده‌اند، شاید داستان‌های کمی در مورد او شنیده‌اند اما او را عاشقانه دوست دارند و در وجودشان متجلی و همراه می‌بینند. زندگی در قلب‌ها و حیات در دل‌ها فقط برای انسان‌های الهی میسر است.

شهادت راز و رمز بقای امت اسلام است

وی افزود: او تازه آغاز شده است؛ آن‌هایی که بر حسب محاسبات مادی برنامه ریزی می‌کنند، همیشه اشتباه می‌کنند. اگر دشمن تصور می‌کند با شهادت انسان‌های بزرگ، بزرگی تمام و راه مسدود می‌شود و رهروان در راه می‌مانند و پرچم‌ها بر زمین می‌افتد، اشتباه می‌کنند.

فرمانده کل سپاه گفت: این اشتباه از همان صدر و بعثت اولیه اتفاق افتاد و دشمنان خدا اینگونه فکر می‌کردند که با زدن ضربت شمشیر به فرق مبارک امیرالمومنان به امامت امت خاتمه داده و پرچم فروزان آگاهی، ایمان، معرفت و جوانمردی بر زمین می‌افتد. اما امیرالمومنان همانگونه که در محراب در کعبه متولد شد در محراب مسجد کوفه دوباره به عنوان حقیقتی بزرگ‌تر متولد شد.

وی گفت: عاشورا هم نمونه‌ای است که از اینکه دشمنان خدا می‌خواهند نور خدا را با شمشیرهایشان خاموش کنند چگونه خداوند به این انوار مقدس تابش ابدی می‌دهد. آیا کسی دیگر می‌تواند نور پرفروغ و عالم تاب شخصت امام حسین (ع) را از فروغ بیاندازد؟

سردار سلامی بیان کرد: امام حسین (ع) هر روز آسمانی‌تر قلمرو هستی را تسخیر می‌کند، این خاصیت شهادت است. تا وقتی این معنا و حقیقت در پیکره امت متجلی است روح آزادگی، حریت و عزت میان مؤمنان و مسلمانان جاری است. شهادت راز و رمز بقای امت اسلام است.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: شهادت انسان‌های بزرگ یک امت را به تحرک وا می‌دارد، در قلب‌ها بعثت ایجاد می‌کند و ارزش اسلام را نشان می‌دهد.

دشمنان از انجام بازی‌های خطرناک ملت ایران منصرف شده اند

وی با اشاره به اینکه امروز ایران سربلند را با عظمت می‌بینیم، افزود: امروز ایران اسلامی در نظام جهانی صاحب یک صلابت پایدار، شکوه ماندگار و عظمت به رسمیت شناخته شده است. همه دشمنان از انجام بازی‌های خطرناک با این ملت و امت منصرف شده اند چرا که در میدان این مردم را آزموده اند.

ادامه دارد…

کد خبر ۵۳۳۱۸۱۲




شهید سلیمانی با گذشت زمان زنده‌تر تجلی می‌کند

منبع:مــهر
? شهید سلیمانی با گذشت زمان زنده‌تر تجلی می‌کند