شهید سلیمانی با دو ویژگی مهربانی و خدمتگذاری زندگی کرد

حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری: شهید سلیمانی، پیامبرگونه در کنار مردم با دو ویژگی ارزشمند یعنی مهربانی و خدمتگذاری زندگی کرد و به شهادت رسید. به گزارش “فت فتو” صبح امروز مراسم دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دوازدهمین یادواره ۱۳۶شهید شهرستان عنبرآباد با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا، مردم، مسئولان،بسیجیان،نیروهای نظامی […]

حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری: شهید سلیمانی، پیامبرگونه در کنار مردم با دو ویژگی ارزشمند یعنی مهربانی و خدمتگذاری زندگی کرد و به شهادت رسید.

به گزارش “فت فتو” صبح امروز مراسم دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دوازدهمین یادواره ۱۳۶شهید شهرستان عنبرآباد با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا، مردم، مسئولان،بسیجیان،نیروهای نظامی و انتطامی با شکوه خاصی در مصلی عنبرآباد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در مراسم دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد گفت: دو سال از شهادت آن مرد خدا می گذرد، اما هنوز وقتی به خاطرات تشییع او و یارانش در شهرهای مختلف عراق و ایران می اندیشیم به دنبال جواب این سوال میگردیم که چگونه خداوند محبت او را دلهای مردم نهاد.

وی افزود: دینداری واقعی و عمل صالح، رمز آن محبت مردم به شخصیت عظیم حاج قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام و المسلمین حمید بامری گفت: امام صادق علیه السلام فرمودند: سه چیز محبت می آورد دینداری، تواضع و بخشش که همه آن در وجود شهید حاج قاسم سلیمانی متجلی بود.
امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی، پیامبرگونه در کنار مردم با دو ویژگی ارزشمند یعنی مهربانی و خدمتگذاری زندگی کرد و به شهادت رسید.

وی با بیان اينکه حاج قاسم سلیمانی به خدمتگزاری به مردم افتخار می کرد گفت: دستان حاج قاسم سلیمانی نشان می‌دهد  او به مولای خویش یعنی قمر بنی هاشم اقتدا کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری بیان کرد: یکی از عناصر برجسته در مکتب حاج قاسم شهیدانه زندگی کردن است که این نوع حیات، حیات طیبه است.

امام جمعه عنبرآباد افزود: تکریم از خانواده شهداء و ایثارگران از نقاط برجسته سیره آن شهید والامقام بود.

وی اظهار کرد: دو سال از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد و هنوز مقام معظم رهبری بغضی در دل دارند که همه ما را می سوزاند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری عنوان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری شخصیت حاج قاسم ملی ترین و مردمی ترین شخصیت دنیا است.

وی در پایان با تشکر از همه عوامل برگزاری این مراسم با عظمت گفت: مردمی بودن این مراسم از ویژگی خاص این مراسم است.

سردار غلامرضا کرمی مسئول مرکز پژوهش و نشر آثار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان در مراسم یادواره شهدای شهرستان و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ایستادگی نکردن در مقابل دشمن، قرارداد ترکمنچای را رقم می زند؛ قراردادی که حدود ۱۰۰ سال استعمار انگلیسی را بر کشور عزیزمان تحمیل کرد.

وی عنوان کرد: برگزاری این یادواره های شهداء، عظمت کار شهدا و خانواده های ایشان را به تصویر می کشد و این برای کشور یک عظمت بزرگ محسوب می‌شود.

سردار کرمی افزود: سردار سلیمانی شخصیتی با ابعاد مختلف همچون مدیریت، ایثارگری، به کار گیری اقشار مردم در عرصه های مختلف، دارای تجربه و ولایتمدار حقیقی بود.

مسئول مرکز پژوهش و نشر آثار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: سردار سلیمانی که آمریکایی ها را هیچ حساب نمی کرد، در مقابل مردمش سر تعظیم فرود می آورد و در مقابل والدین خویش در اوج تواضع قرار داشت.
وی عنوان کرد: رسیدگی به اهالی، مشکل داران فامیل و محله تا آخرین لحظه حیات حاج قاسم سلیمانی مشهود بود.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: هرکجا که پای مردم وسط می آمد حاج قاسم از خود بیخود می شد و برای مردمش شب و روز نمی شناخت و با همین نگاه در عراق و سوریه به مبارزه با داعش برخاست.  

وی افزود: من شهادت می دهم، برای حاج قاسم درجه و القاب به اندازه سر سوزنی ارزش نداشت.

سردار کرمی ابراز کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی در دسترس همه ما است و همگی می توانیم از آن الگو برداری کنیم و جامعه را حاج قاسمی کنیم.


انتهای پیام/ بهادری




شهید سلیمانی با دو ویژگی مهربانی و خدمتگذاری زندگی کرد

منبع:آرمـان
? شهید سلیمانی با دو ویژگی مهربانی و خدمتگذاری زندگی کرد