شهید سلیمانی الگوی مدیریت جهادی در جمهوری اسلامی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهید سلیمانی در بُعد مدیریت و منش علوی، مصداق مدیریت و فرماندهی مالک‌گونه بود مصداق شیر روز و زاهد شب بود که توانست پماد مدیریت و فرماندهی در محور مقاومت شود، ایشان الگو مدیریت جهادی و شجاع در جمهوری اسلامی است. منصور الهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری […]

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهید سلیمانی در بُعد مدیریت و منش علوی، مصداق مدیریت و فرماندهی مالک‌گونه بود مصداق شیر روز و زاهد شب بود که توانست پماد مدیریت و فرماندهی در محور مقاومت شود، ایشان الگو مدیریت جهادی و شجاع در جمهوری اسلامی است.

منصور الهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ گفت: شهید سلیمانی از نظر فردی انسانی ساده‌زیست و مردم‌دار بود و از اخلاق و رفتار انسانی و محبت نسبت به دیگران برخوردار و همین رفتار و خلق‌ و خوی مردمی باعث شده که ایشان بعد از گذشت چهار سال از شهادتش همچنان مورد علاقه جامعه باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: شهید سلیمانی در بُعد مدیریت و منش علوی، مصداق مدیریت و فرماندهی مالک‌گونه بود مصداق شیر روز و زاهد شب بود که توانست پماد مدیریت و فرماندهی در محور مقاومت شود، ایشان الگو مدیریت جهادی و شجاع در جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مدیریت شهید سلیمانی، همان نظریه امام راحل را به اتبات رساند که به دست‌اندرکاران دفاع مقدس فرمودند «با مدیریت جنگ هشت ساله شما ثابت کردید می‌توانید جهان را مدیریت کنید.»

الهی اظهار کرد: مقاومت فلسطین یکی از مؤلفه‌های قدرت محور مقاومت است و این مبارزه ایستادگی این ملت سابقه ۷۵ دارد که پس از گذشت سالیانی هم‌چنان سر زنده و پویا ادامه دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: نکته قابل توجه این است با ظهور محور مقاومت و فرماندهی بی‌بدیل سردار سپهبد شهید سلیمانی، روند مقاومت شکل جدیدی گرفت و امروز یک‌گروه کوچک مانند حماس، رژیم صهیونیستی را مستاصل کرده و  در حال حاضر پیروز میدان است.

وی بیان کرد: هزینه‌های جنگ‌طلبی آمریکا در منطقه از نظر مادی بسیار بالا بوده و اعتراف ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا خود سند روشنی است که ادعا کرد هفت تریلیون هزینه کرده است؛ البته شکست‌های سیاسی و امنیتی زیادی را هم متحمل شده و هم چنان در حال پذیرای حملات جبهه مقاومت است.

الهی خاطرنشان کرد: نکنه دیگر مسئله منفعت‌طلبی آمریکا در غرب آسیا است که با سرقت منابع نفتی سوریه و حضور نظامی و ایجاد پایگاه به‌دنبال منافع نامشروع و تسلط بر منابع این منطقه است.

انتهای خبر/م




شهید سلیمانی الگوی مدیریت جهادی در جمهوری اسلامی است

منبع:آرمـان
? شهید سلیمانی الگوی مدیریت جهادی در جمهوری اسلامی است