شهید سلیمانی الگوی خدمت صادقانه است/ توجه دولت به مسائل فرهنگی

کرمان– وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر لزوم ترویج و توجه به مکتب سلیمانی گفت: دولت توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی دارد. به گزارش فت فتو، محمد مهدی اسماعیلی عصر پنجشنبه در شورای اداری جیرفت گفت: شاهد تدوین پیش نویس برنامه هفتم توسعه هستیم و در این برنامه توجه به مسائل فرهنگی بسیار […]

کرمان– وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر لزوم ترویج و توجه به مکتب سلیمانی گفت: دولت توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی دارد.

به گزارش فت فتو، محمد مهدی اسماعیلی عصر پنجشنبه در شورای اداری جیرفت گفت: شاهد تدوین پیش نویس برنامه هفتم توسعه هستیم و در این برنامه توجه به مسائل فرهنگی بسیار مورد توجه قرار دارد.

وی به حماسه مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: ما اینجا اتحاد و هوشیاری مردم را به نمایش گذاشتیم و دیدیم که مردم چگونه به ارزش‌ها و انقلاب اهمیت می‌دهند.

وی گفت: دشمن از همین اتحاد و همدلی مردم عصبانی می‌شوند و سعی می‌کنند در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و… کشور را تحت فشار قرار دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دولت توجه ویژه ای به مباحث فرهنگی دارد و در هر طرحی پیوست‌های فرهنگی را با جدیدیت مورد توجه قرار می‌دهند.

وی به توجه به اعتبارات فرهنگی اشاره کرد و گفت: در گذشته عدم توجه به پیوست فرهنگی در طرح‌های مختلف را موجب زیان دانست و بیان کرد: فرهنگ در واقع پیش زمینه پیشرفت کشور در ابعاد مختلف است و موجب افزایش آگاهی‌های مردم می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف برای ضربه زدن به کشور بسیج شده است و سعی در ایجاد تفرقه دارد، اما مردم با هوشیاری از دوقطبی کردن جامعه پرهیز کرده‌اند و برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

کد خبر ۵۶۶۸۲۸۵




شهید سلیمانی الگوی خدمت صادقانه است/ توجه دولت به مسائل فرهنگی

منبع: مــهر
? شهید سلیمانی الگوی خدمت صادقانه است/ توجه دولت به مسائل فرهنگی