شهید رئیسی در راه خدمت جانش را فدا کرد

رئیس دانشگاه ملی جیرفت در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش گفت: شهید رئیسی برای ما الگو شد چراکه در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ مراسم بزرگ‌داشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت صبح امروز با حضور حسین شکفته در سالن […]



رئیس دانشگاه ملی جیرفت در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش گفت: شهید رئیسی برای ما الگو شد چراکه در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ مراسم بزرگ‌داشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت صبح امروز با حضور حسین شکفته در سالن دانشگاه ملی جیرفت برگزار شد.

 شکفته با بیان اینکه شهید رئیسی برای ما الگو شد، بیان کرد: رئیسی مناطق محروم کشور از جمله مناطق جنوبی استان کرمان را به‌طور ویژه می‌دید و حتی در ابلاغ استاندار به‌طور مکتوب به توجه به مناطق جنوبی تأکید شده بود.
 
وی با اشاره به اقدامات جهادی دولت تاکید کرد: تغییرات بزرگی که در کشور رخ داده نتیجه اراده‌ای بود که در شهید آیت‌الله رئیسی شاهد بودیم.
 
رئیس دانشگاه ملی جیرفت اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی به‌دلیل خصوصیات برجسته‌ای که داشت محبوب دل مردم شد، رشد دوباره چنین شخصیت‌هایی به این سادگی امکان‌پذیر نیست.
 
 شکفته گفت: یکی از بزرگ‌ترین حوادث پس از انقلاب سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان ایشان در حادثه اخیر بود.
 
وی اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: «خللی در کار مردم پیش نمی‌آید» اما کشور شخصیت بزرگی را از دست داد.
 
رئیس دانشگاه ملی جیرفت تصریح کرد: ایشان در مدتی که رئیس جمهور بود، خدمت‌گزار شایسته‌ای برای کشور و مردم بود و در این راه جان خود را تقدیم کرد.
 
شکفته اذعان کرد: فردی در این درجه و این‌گونه پرکار، دل‌سوز و اخلاق‌مدار چه در عرصه انتخابات و چه در عرصه خدمت به مردم که علی‌وار رفتار کند و از تمام لغزش‌ها مصون بماند، کمتر پیدا می‌شود.
 
منبع: دقیانوس 
انتهای خبر/ فلاح


شهید رئیسی در راه خدمت جانش را فدا کرد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شهید رئیسی در راه خدمت جانش را فدا کرد