شهید حسین پورجعفری مخزن الاسرار سردار دل‌ها بود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید حاج حسین پور جعفری، مخزن الاسرار سردار دل‌ها و یار همیشه همراه ایشان بود. به گزارش فت فتو؛ سردار حسین معروفی در مراسم بزرگداشت دومین یادواره سردار شهید حاج حسین پور جعفری در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان، ضمن ادای احترام به خانواده این شهید والا مقام، […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید حاج حسین پور جعفری، مخزن الاسرار سردار دل‌ها و یار همیشه همراه ایشان بود.

به گزارش فت فتو؛ سردار حسین معروفی در مراسم بزرگداشت دومین یادواره سردار شهید حاج حسین پور جعفری در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان، ضمن ادای احترام به خانواده این شهید والا مقام، از خانواده ایشان تقدیر وتشکر کرد و گفت: دختران ایشان طی ۲۱ سال فراق پدر را در جبهه مقاومت تحمل کردند و در اضطراب ونگرانی پدر را یک شهید می‌دانستند و منتظر پدر نبودند.

او با اشاره به اینکه شما خانواده صبوری بودید که زینب گونه دوری پدر را تحمل می‌کردید، افزود: هر چه عزت و شرف داریم از ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شهیدانی است که اکنون نباید مجالس یادبود را به عنوان مجلس ختم در نظر گرفت بلکه باید چنین محافلی را فتوحات نظام اسلامی دانست.

او با بیان اینکه اگر بخواهیم حاج حسین پورجعفری زنده و جاوید باشد باید فرهنگش را ترویج دهیم، ادامه داد: این شهید والامقام ۵ ویژگی مهم داشتند که هرکس این موارد را در خود نهادینه کند، مجاهد راه خدا می‌شود.

سردار معروفی با اشاره به آن ویژگی‌ها افزود: ویژگی مهم ایشان، گذشت ومجاهدت در راه خدا بود که در وجودش نهادینه بود و گذشت از گناه، گذشت از دنیا، گذشت ومراقبت از آبرو و گذشت از جان وعزیزان، از سایر ویژگی‌های مهم وی بود.

او عنوان کرد: شهید پورجعفری ۳۸ سال جهاد بی وقفه در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشت که در نهایت شهادت پاداش آن بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این شهید والامقام، بیان کرد: ایشان ولایت باور، صبور، تبسم و نیکی در سخن داشتن و چشم وگوش وزبان حاج قاسم بود و با روحیه مجاهدی که داشت لحظه‌ای از سردار دل‌ها دور نمی‌ماند.

او با اشاره به اینکه شهید پورجعفری یک الگوی عملی بود، تصریح کرد: ایشان مخزن الاسرار سردار دل‌ها بود و بایستی در جبهه اسلام و انقلاب باید با یکدیگر دوست و همراه باشیم و از رفاقت این شهید عزیز الگو گرفت و از مکتب صداقت و اخلاق وایثارگری اش درس بگیریم.

انتهای پیام




شهید حسین پورجعفری مخزن الاسرار سردار دل‌ها بود

منبع: بــرنا
?
شهید حسین پورجعفری مخزن الاسرار سردار دل‌ها بود