شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز دولت مردمی بودند

اصغر سنجری فرماندار کهنوج تصریح کرد: اکنون که یک دولت قوی و مردمی زمام دار امور است با وجود تحریم های ظالمانه خدمات مطلوبی را به مردم ارائه خواهد کرد. به گزارش”فت فتو” به مناسبت هفته دولت اصغر سنجری فرماندار شهرستان کهنوج در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و […]

اصغر سنجری فرماندار کهنوج تصریح کرد: اکنون که یک دولت قوی و مردمی زمام دار امور است با وجود تحریم های ظالمانه خدمات مطلوبی را به مردم ارائه خواهد کرد.

به گزارش”فت فتو” به مناسبت هفته دولت اصغر سنجری فرماندار شهرستان کهنوج در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان دولت و نظام انقلاب اسلامی و آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران و دولتمردان جمهوری اسلامی گفت : دولت و حکومت ما اسلامی است و رسیدگی به محرومین و پاسخگو بودن به مردم ، ویژگی یک حکومت اسلامی است.

 
وی ضمن تبریک روز کارمند به همه کارمندان خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز دولت مردمی بودند که خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دادند.
 
فرماندار کهنوج تصریح کرد: اکنون که یک دولت قوی و مردمی زمام دار امور است با وجود تحریم های ظالمانه خدمات مطلوبی را به مردم ارائه خواهد کرد.
 
سنجری با بیان اینکه این دولت تقریبا با خزانه خالی و فروش پایین نفت دولت را تحویل گرفت، یادآور شد: این دولت با سیاست خاص و دیپلماسی متوازن دنبال احقاق حق مردم است و بر این باور است که برای همه مشکلات راه حل وجود دارد.
 
وی خدمات دولت در یکسال گذشته را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: در بحث بیماری منحوس کرونا دولت با وارد کردن واکسن از خارج و تولید آن در داخل، توانست از مرگ تعداد زیادی از انسان ها جلوگیری کند و با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از وقوع بسیاری از رانت ها و فساد ها جلوگیری کرد و منافع آن را به اقشار آسیب دیده پرداخت نمود.
 
فرماندار کهنوج به عدم قطع برق در تابستان با توجه به هوای گرم امسال اشاره کرد و گفت: پوشش رایگان انواع بیمه ها یکی دیگر از خدمات دولت بود و در سفر های استانی زمینه ارتباط دولتمردان و مردم فراهم شد.
 
وی‌ سیاست دولت را برقراری ارتباط فراگیر و‌ موثر به ویژه با آحاد جامعه با بهره مندی از همه افکار و نظرات بر شمرد و ازعان نمود: برای پیشرفت منطقه دست تمامی صاحب نظران و فعالان اقتصادی را به گرمی می فشاریم و آماده هرگونه همکاری با آنان هستیم.
 
سنجری افزود: در کهنوج در سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است که یکی از این اقدامات قرارگیری معدن تیتانیوم در مسیر شکوفایی و پویایی بود که مطمئنا در بحث اقتصادی و اشتغال کمک شایانی به مردم خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه با کهنوج ایده آل خیلی فاصله داریم گفت: یکی از مشکلات اساسی منطقه آب شرب است که با اقدامات ارزشمند سپاه، اداره آب، دهیاری و فرمانداری در حال برطرف کردن این مشکل هستیم .
 
سنجری با تقدیر از خدمات نماینده مردم در جهت پیگیری ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی در کهنوج، عنوان کرد: یکی از اقدامات موثر جهت رفاه حال مردم منطقه و دسترسی آسان به خدمات پزشکی ساخت این بیمارستان است.
 
فرماندار کهنوج در خصوص اعتبارات و اقدامات نهاد ها و ادارات از جمله، اداره بیمه، آب و فاضلاب، گاز، تعاون، کار و امور اجتماعی،عشایری برق، راه و شهرسازی، راهداری، آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی، مسکن روستایی، بهداشت و درمان، شهرداری، دهیاری ها، حوزه شهری، تربیت بدنی، فنی و حرفه ای و منابع طبیعی به ایراد سخن پرداخت.
 
وی از قول مساعد کلنگ زنی کمربندی شهرستان در سفر رییس جمهور و وزیر ارشاد به منطقه خبر داد.
 
وی در پایان تصریح کرد: در تلاش هستیم با برنامه بهتر و همراهی مسئولان و‌ مردم با سرعت بیش از پیش حرکت کنیم و جایگاه شهرستان را ارتقا بخشیم.
 
لازم به ذکر است امروز هم زمان با سومین روز از هفته دولت میز خدمت پلیس +۱۰، ادارات راه و شهرسازی و مرکز بهداشت جهت پاسخگویی به نمازگزاران و مردم در مصلی بهمن کهنوج دایر بود.

انتهای پیام/ک




شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز دولت مردمی بودند

منبع:آرمـان
? شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز دولت مردمی بودند