شهیدان رجائی و باهنر، الگوهای موفقی برای خدمتگزاران و مسئولان در نظام اسلامی هستند

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: با گذشته ۴۱ سال از شهادت آقایان رجائی و باهنر، همچنان این شهیدان الگوهای موفقی برای خدمتگزاران و مسئولان در نظام اسلامی هستند و اگر امروز می خواهیم مشکلات کشور و مردم را حل کنیم باید این شهیدان را الگوی خود قرار بدهیم. حجت الاسلام ابراهیم […]

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: با گذشته ۴۱ سال از شهادت آقایان رجائی و باهنر، همچنان این شهیدان الگوهای موفقی برای خدمتگزاران و مسئولان در نظام اسلامی هستند و اگر امروز می خواهیم مشکلات کشور و مردم را حل کنیم باید این شهیدان را الگوی خود قرار بدهیم.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز پنجم شهریورماه دیدار اعضای شورای قضائی استان کرمان با استاندار به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر اظهار کرد: آرزوی توفیق برای دولتمردان برای خدمت به مردم به ویژه برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، داریم.

وی افزود: اگر دنبال الگوی موفقی برای خدمتگزاری به مردم هستیم، شهید رجائی یک الگوی بسیار مناسب برای همه خدمتگزاران در نظام جمهوری است؛ شخصیتی که ساده زیستی، جهاد و فعالیت شبانه روزی برای خدمت به مردم داشت.

حمیدی تصریح کرد: ریاست جمهوری شهید رجائی و نخست وزیری شهید باهنر در سال ۶۰ امید را در دل مردم در آن شرایط زنده کرد که با تشکیل کابینه انقلابی، این نوید را می داد کشور سر و سامان یافته و از مشکلات عبور نماید اما منافقین کوردل بعد از هفتم تیر، حادثه بزرگ دیگری را در هشتم شهریور سال ۶۰ رقم زدند و رئیس جمهور و نخست وزیر انقلابی را از مردم گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: با گذشته ۴۱ سال از شهادت آقایان رجائی و باهنر، همچنان این شهیدان الگوهای موفقی برای خدمتگزاران و مسئولان در نظام اسلامی هستند و اگر امروز می خواهیم مشکلات کشور و مردم را حل کنیم باید این شهیدان را الگوی خود قرار بدهیم.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز روحیه حضور دولتمردان در بین مردم و شنیدن و پیگیری مشکلات آنها وجود دارد، گفت: مشکلات کشور و مردم به ویژه مشکلات اقتصادی ایجاب می کند تلاش های مسئولان بیشتر شود و همه مسئولان سه قوه وقت بیشتری گذاشته تا همه ارکان نظام در جو همفکری، همکاری و هماهنگی برنامه ها را به نحوی دنبال کنند که زمینه خدمتگزاری بیشتر به مردم فراهم شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان در پایان با اشاره به لزوم همکاری و تعامل مسئولان سه قوه در سطح کشور و استان گفت: قوه قضائیه در اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ها از روز نخست پای کار بوده و هست برای اینکه به دولتمردان کمک کنیم تا از این شرایط نظام سربلند بیرون بیاید و مردم در آینده منافع عبور از این وضعیت را تجربه کرده و نهایتا در شرایط بهتر معیشتی زندگی کنند.

انتهای پیام




شهیدان رجائی و باهنر، الگوهای موفقی برای خدمتگزاران و مسئولان در نظام اسلامی هستند

منبع: ایـسنا
? شهیدان رجائی و باهنر، الگوهای موفقی برای خدمتگزاران و مسئولان در نظام اسلامی هستند