شهر کرمان برای پذیرایی از زائران مرقد شهید سلیمانی آماده می شود

کرمان – فرماندار کرمان گفت: در آستانه نوروز شهر کرمان در حال آماده سازی برای پذیرایی از زائران مرقد شهید سلیمانی است. به گزارش فت فتو، علی بابایی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان کرمان گفت: در نوروز سال ۱۴۰۱ پیش بینی افزایش سفر مسافران با توجه به تمایل مردم برای زیارت مرقد شهید […]

کرمان – فرماندار کرمان گفت: در آستانه نوروز شهر کرمان در حال آماده سازی برای پذیرایی از زائران مرقد شهید سلیمانی است.

به گزارش فت فتو، علی بابایی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان کرمان گفت: در نوروز سال ۱۴۰۱ پیش بینی افزایش سفر مسافران با توجه به تمایل مردم برای زیارت مرقد شهید سلیمانی را در شهر کرمان خواهیم داشت.

وی گفت: پیش بینی می‌کنیم در سال جاری و بعد از واکسیناسیون موج سفر به کرمان ایجاد شود و به همین دلیل باید پیش بینی‌های لازم برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی انجام و همه دستگاه‌ها همکاری کنند.

بابایی افزود: کمیته‌های ستاد تشکیل شده است و باید تمام نیازهای مسافران شناسایی و برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات پیش رو انجام شود.

فرماندار کرمان بیان کرد: بازدید و بررسی وضعیت اقامتگاه‌ها در کرمان باید انجام شود و مطابق با پروتکل‌های بهداشتی زمینه اسکان مسافران مهیا شود.

وی بر لزوم تأمین نیازهای مسافران تاکید کرد و گفت: فرهنگسرای کوثر شهر کرمان به عنوان ستاد مرکزی سفر در کرمان مشخص شده است همچنین ایستگاههای راهنما و خدمات به مسافران در سطح شهر تشکیل می‌شود.

کد خبر ۵۴۴۲۸۴۷




شهر کرمان برای پذیرایی از زائران مرقد شهید سلیمانی آماده می شود

منبع: مــهر
? شهر کرمان برای پذیرایی از زائران مرقد شهید سلیمانی آماده می شود