شهروندان مراقب کلاهبرداری سایبری با عنوان”فروش ویژه شب یلدا” باشند

فت فتو/کرمان رئیس پلیس فتا استان کرمان در خصوص وقوع کلاهبرداران اینترنتی از شهروندان با ترفند «فروش ویژه شب یلدا» و دیگر موضوعات مرتبط با این گونه آئین های سنتی هشدار داد. سرهنگ”امین یادگار نژاد با اشاره به اینکه همزمان با در پیش بودن برخی آئین  و مناسبت های سنتی یک سری مسائل خاص مرتبط […]

فت فتو/کرمان رئیس پلیس فتا استان کرمان در خصوص وقوع کلاهبرداران اینترنتی از شهروندان با ترفند «فروش ویژه شب یلدا» و دیگر موضوعات مرتبط با این گونه آئین های سنتی هشدار داد.

سرهنگ”امین یادگار نژاد با اشاره به اینکه همزمان با در پیش بودن برخی آئین  و مناسبت های سنتی یک سری مسائل خاص مرتبط با این موضوعات مورد علاقه مردم نیز ممکن است شکل بگیرد، گفت: با توجه به نزدیکی شب یلدا افراد کلاهبردار با سوءاستفاده از این موقعیت با درج آگهی‌های فریبنده مانند جشنواره‌های فروش ویژه و تخفیف در شبکه‌های اجتماعی دست به کلاهبرداری از شهروندان می‌زنند.

وی با تاکید بر هوشیاری شهروندان جهت پیشگیری از افتادن در دام کلاهبرداران افزود: در حوزه انجام خریدهای اینترنتی هیچگاه نباید قبل از دیدن و اطمینان از اصالت و مدارک کالا، اقدام به پرداخت بیعانه کنیم.

سرهنگ یادگار نژاد با بیان اینکه کاربران برای مشخص شدن صحت هویت فرد آگهی دهنده، باید بررسی‌های لازم را انجام دهند، گفت: شهروندان باید همواره برای خرید از فروشگاه‌هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند، اقدام کنند.

به گزارش فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس فتا استان خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی و در این ایام با مشاهده تبلیغات و موارد نامتعارف مرتبط با شب یلدا موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام




شهروندان مراقب کلاهبرداری سایبری با عنوان”فروش ویژه شب یلدا” باشند

منبع:ایـسنا
? شهروندان مراقب کلاهبرداری سایبری با عنوان”فروش ویژه شب یلدا” باشند