شهروندان جیرفتی در شناسایی سارقان کابل‌های برق همکاری کنند

نذیر کرمان/کرمان مدیر امور برق شهرستان جیرفت از شهروندان و مشترکین خواست‌ در راستای حفظ و حراست از شبکه برق نسبت به شناسایی و معرفی سارقان کابل‌های برق همکاری کنند. مجتبی شادجو در گفت و گو با نذیر کرمان از سرقت کابل‌های برق در پیک بار و گرمای هوا به عنوان آسیب جدی به شبکه […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر امور برق شهرستان جیرفت از شهروندان و مشترکین خواست‌ در راستای حفظ و حراست از شبکه برق نسبت به شناسایی و معرفی سارقان کابل‌های برق همکاری کنند.

مجتبی شادجو در گفت و گو با نذیر کرمان از سرقت کابل‌های برق در پیک بار و گرمای هوا به عنوان آسیب جدی به شبکه ابراز نگرانی کرد و از مردم خواست نیروی انتظامی و امور برق را در برخورد جدی با کسانی که در سیستم خدمات رسانی اختلال ایجاد می‌کنند همراهی نموده و افزود: متاسفانه شاهد سرقت کابل های برق هستیم که تا کنون مردم در این زمینه همکاری خوبی داشتند.

وی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی همگام با پرسنل امور برق در حفاظت از شبکه برق رسانی در سطح شهرستان جیرفت بیان کرد: در حالی که امور برق به همراه نیروی انتظامی همه توان خود را برای جلوگیری از سرقت کابل‌های برق بکار گرفته، اما باز افراد سودجو با شگردهای مختلف در صدد آسیب به اموال عمومی آنهم در فصل تابستان هستند که بدون اغماض با آنها برخورد می‌شود.

شادجو همکاری مردم را در شناسایی و معرفی سارقان کابل‌های برق خواستار شد و گفت: تا کنون تعدادی از سارقان توسط مردم شناسایی و دستگیر شدند و همچنان از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به ۱۱۰ و یا امور برق اطلاع بدهند.

مدیر امور برق شهرستان جیرفت برخورداری از انرژی برق را حق عمومی دانست و اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و افزایش دما هر گونه آسیب به شبکه برق رسانی  باعث تعلل در تامین برق مورد نیاز می‌شود لذا با این افراد به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

وی قیمت کابل های مسی را از جمله عواملی دانست که سارقان به سرقت آنها تمایل دارند و گفت: با توجه به اینکه مس فلزی است که ارزش مالی دارد لذا بیشترین خسارت متوجه شرکت توزیع برق می‌شود و  باید با خریداران کابل های سرقتی مانند سارقان برخورد شود.

مدیر امور برق شهرستان جیرفت از دستگیری عاملان چند فقره سرقت کابل خبر داد و گفت: امور برق با حمایت نیروی انتظامی و همکاری مردم اجازه لطمه به زیرساخت‌های عمومی را به احدی نخواهد داد و  فرصت طلبان و سودجویان شناسایی و در چارچوب قانون مجازات خواهند شد.

شادجود همچنین از رسانه‌ها خواست نسبت به نگهداری اموال عمومی  و احساس مسئولیت فرهنگ سازی کنند و گفت: انتظار است رسانه ها در این زمینه به کمک پرسنل امور برق بیایند و علاوه ترویج فرهنگ همکاری مردم با دستگاه‌های خدمات رسان، مصرف بهینه برق را نیز نهادینه کنند.

انتهای پیام




شهروندان جیرفتی در شناسایی سارقان کابل‌های برق همکاری کنند

منبع: ایـسنا
? شهروندان جیرفتی در شناسایی سارقان کابل‌های برق همکاری کنند