شهرستان بم جایگاه ویژه ای در عرصه فرهنگ کشور دارد

کرمان – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بم را دارای جایگاه ویژه در خصوص فعالیتهای فرهنگی دانست. به گزارش نذیر کرمان، محسن روحی در مراسم تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بم که در ایام سالروز زمین‌لرزه بم باحضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بم در عرصه فرهنگ […]

کرمان – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بم را دارای جایگاه ویژه در خصوص فعالیتهای فرهنگی دانست.

به گزارش نذیر کرمان، محسن روحی در مراسم تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بم که در ایام سالروز زمین‌لرزه بم باحضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بم در عرصه فرهنگ و هنر حاصلخیز و نامی است.

وی با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و همه جانباختگان زلزله بم، افزود: به واسطه نقش بم در عرصه فرهنگ و هنر بدون تردید این برنامه قاب ویژه ای خواهد شد.

روحی با اشاره به مراسم ویژه تجلیل از هنرمندان و نامداران شهرستان بم، تصریح کرد: این شهرستان جایگاه ویژه ای در استان کرمان و کشور داشته و دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در ادامه از افتتاح تنها سینمای شهرستان بم پس از ۲۰ سال خبر داد.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم تلاش دارد دولت وعده و وعید نبوده و دولت عمل باشد و افتتاح این سینما هم گواه همین مدعاست.

یادآوری می‌شود: در این مراسم با حضور مشاور وزیرفرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان محلی و استانی از هنرمندان شهرستان بم در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است: حسام الدین سراج خواننده و موسیقدان و شاعرانی همچون ساعد باقری، اهورا ایمان و حامد عسگری از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور بهم رسانده و تجلیل شدند.

کد خبر ۵۹۷۶۸۶۲




شهرستان بم جایگاه ویژه ای در عرصه فرهنگ کشور دارد

منبع: مــهر
? شهرستان بم جایگاه ویژه ای در عرصه فرهنگ کشور دارد