شهرستان بردسیر همچنان در صدر جدول اشتغالزایی استان کرمان است

کرمان – فت فتو – نماینده مردم بردسیر و سیرجان گفت؛ شهرستان بردسیر سه سال متوالی ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ رتبه اول اشتغال استان کرمان در سامانه رصد را کسب کرده است و امسال نیز تا این لحظه با ثبت ۱۷ درصد از تعهد اشتغال خود همچنان در صدر جدول اشتغالزایی استان قرار دارد. به […]

کرمان – فت فتو – نماینده مردم بردسیر و سیرجان گفت؛ شهرستان بردسیر سه سال متوالی ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ رتبه اول اشتغال استان کرمان در سامانه رصد را کسب کرده است و امسال نیز تا این لحظه با ثبت ۱۷ درصد از تعهد اشتغال خود همچنان در صدر جدول اشتغالزایی استان قرار دارد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان، شهباز حسن پور در ادامه افزود: برای اشتغال شهرستان بردسیر ریل گذاری و زیرساختهای بسیار خوبی ایجاد شده است،

وی همچنین اظهار امیدواری کرد در سال جاری به لطف خداوند متعال و دعای خیر مردم و با راه اندازی و گسترش صنایع  فولاد، صنایع پایین دستی فولاد، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و  توسعه گردشگری، شاهد اشتغال بیشتری در این شهرستان باشیم.

وی در ادامه گفت؛ شهرستان های سیرجان و بردسیر به بهشتی برای کارافرینان و به کارگاه های بزرگ سازندگی، توسعه و پیشرفت تبدیل شده اند و صنایع دو شهرستان به رشد و بلوغ رسیده اند و در حال حاضر بسیاری به شهرستان های سیرجان و بردسیر غبطه می خورند، اما باید برای بهبود هرچه بیشتر شرایط نهایت تلاش و همت خود را به کار ببریم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر همچنین در پایان تاکید کرد: حمایت از کارافرینان اولویت کاری مسئولین و دستگاه های اجرایی در سیرجان و بردسیر است و با تمام وجود از کارافرینانی که در جهت رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان تلاش می کنند حمایت خواهیم کرد.

بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.




شهرستان بردسیر همچنان در صدر جدول اشتغالزایی استان کرمان است

منبع: ایرنـا
? شهرستان بردسیر همچنان در صدر جدول اشتغالزایی استان کرمان است