شهرداری مسئولیتی در قبال انتقال آب فاضلاب کرمان ندارد

کرمان – فت فتو – شهردار کرمان با اشاره به مکاتبه با استانداری گفت: فاضلاب شهرک شکوه واقع در بلوار جمهوری اسلامی بالا آمده و مردم این منطقه شرایط دشواری دارند اما شهرداری بر اساس قانون برای انتقال آبِ فاضلاب هیچ مسئولیتی ندارد. به گزارش فت فتو، محسن پوراسماعیلی روز سه شنبه در نشست شورای […]

کرمان – فت فتو – شهردار کرمان با اشاره به مکاتبه با استانداری گفت: فاضلاب شهرک شکوه واقع در بلوار جمهوری اسلامی بالا آمده و مردم این منطقه شرایط دشواری دارند اما شهرداری بر اساس قانون برای انتقال آبِ فاضلاب هیچ مسئولیتی ندارد.

به گزارش فت فتو، محسن پوراسماعیلی روز سه شنبه در نشست شورای اسلامی شهر کرمان افزود: فیلمی از پروژه فاضلاب کرمان در محل شهرک شکوه تهیه شده بود که شرایط بسیار نامطلوب این منطقه را نشان می داد.

وی ادامه داد: از این منطقه بازدید کردم که با توجه به جلسات استانداری، شهرداری از نظر قانونی وظیفه ای در این موضوع ندارد.

وی اظهار داشت: در این جلسات مقرر شد پیمانکاری انتخاب شود که به صورت موقت آب فاضلاب را از این منطقه منتقل کند که فعلا مشکل رفع شود.

سرپرست شهرداری کرمان گفت: براساس نامه آب و فاضلاب به استانداری بالا آمدن فاضلاب در بلوار جمهوری اسلامی به دلیل انتقال پساب تا زمان اجرای پروژه گزارش شده است.

وی ادامه داد: در پی مکاتبات با استانداری کرمان در ۲۹ شهریورماه امسال مقرر شد شهرداری در خصوص مجوز حفاری برای انتقال آب اقدامات لازم را با دریافت هزینه انجام ‌دهد.

احداث خانه فرهنگ نیازمند فراخوان عمومی است

پوراسماعیلی افزود: احداث خانه فرهنگ مکتب حاج قاسم توسط یک موسسه فرهنگی، باید به صورت یک فراخوان عمومی اعلام شود و شهرداری با توجه به امکانات و فضاهای خود باید طرح خود را به شورای اسلامی شهر ارائه کنند و در این راستا مورد توجه قرار دادن یک فرد خاص در دستگاه های نظارتی ما را با مشکل مواجه می کند.

وی بیان داشت: برخی فرهنگسراها در مقطعی با شهرداری قرارداد بستند اما در عمل به این سمت نرفتند و امروزه در مکاتبات خود، شهرداری را محکوم می کنند.

کرایه سرویس مدارس کرمان ۳۵ درصد افزایش می‌یابد

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست گفت: افزایش کرایه ۳۵ درصدی حمل و نقل عمومی سرویس مدارس در کمیسیون عمران این شورا مطرح شد و رای آورد.

منصور ایرانمنش افزود: این طرح باتوجه به آسیب های کرونا و افزایش هزینه این قشر باتوجه به درآمدها، در صحن علنی شورا نیز رای آورده که اجرایی می‌شود.




شهرداری مسئولیتی در قبال انتقال آب فاضلاب کرمان ندارد

منبع:ایرنـا
? شهرداری مسئولیتی در قبال انتقال آب فاضلاب کرمان ندارد