شهرداری‌ها نقش اول توسعه در کشور هستند

بخشدار راین گفت: نقش شهرداری‌ها در ایجاد توسعه و نشاط اجتماعی نقشی بی‌بدیل و ماندگار است. به گزارش سرویس اجتماعی فت فتو؛ منصور محسنی گفت: یک روز از روزهای سال به نام شهردار نشان دهنده اهمیت نقش شهردار در تبیین و تنظیم فرهنگ شهر نشینی، اداره شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی و شهرسازی برای پیشرفت […]

بخشدار راین گفت: نقش شهرداری‌ها در ایجاد توسعه و نشاط اجتماعی نقشی بی‌بدیل و ماندگار است.

به گزارش سرویس اجتماعی فت فتو؛ منصور محسنی گفت: یک روز از روزهای سال به نام شهردار نشان دهنده اهمیت نقش شهردار در تبیین و تنظیم فرهنگ شهر نشینی، اداره شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی و شهرسازی برای پیشرفت شهر است.

بخشدار راین افزود: این امر مهم مرهون تلاش بی‌دریغ مسئولان خدوم و دلسوز مدیریت شهری و همراهی مردم می‌باشد، و بی‌تردید نقش شهرداری‌ها در ایجاد توسعه و نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار است.

بخشدار راین تصریح کرد: انتخاب روز شهادت شهید باکری به عنوان روز شهردار ، بیانگر وظایف شهرداران نسبت به فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگی شهرها در کنار نگهداری و توسعه شهری است.

وی افزود: بدینوسیله فرارسیدن ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهردار پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی شهید گرانقدر مهدی باکری را گرامی داشته و روز شهردار را به همه خدمتگزاران صدیق به تمامی عناصر خدوم شهرداری‌ها که جایگاه ویژه‌ای در مدیریت خدمات شهری بر عهده دارند، خالصانه تبریک می‌گویم.

محسنی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با توسل به ساحت کبریایی حضرت حق و عنایات حضرت ولی عصر (عج) تحت رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و به برکت خون شهیدان والا مقام و همراهی شهروندان و مسئول محترم شهری زیبا، آباد، با آینده ای سرشار از موفقیت و سربلندی داشته باشیم.

انتهای خبر/ تاج الدینی

 




شهرداری‌ها نقش اول توسعه در کشور هستند

منبع:آرمـان
? شهرداری‌ها نقش اول توسعه در کشور هستند