شهربابک جوانان متعهد و پای کار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت:شهربابک دارای نیروی انسانی بکر و جوانان متعهد، متخصص، با نشاط و پای کاری است. رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهربابک گفت: گفتمان این دولت کار شبانه روزی، خدمت بی منت و صادقانه برای مردم، عزت در سیاست […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت:شهربابک دارای نیروی انسانی بکر و جوانان متعهد، متخصص، با نشاط و پای کاری است.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهربابک گفت: گفتمان این دولت کار شبانه روزی، خدمت بی منت و صادقانه برای مردم، عزت در سیاست خارجه است که همه‌ی این‌ها منبعث شده از مکتب شهید سلیمانی می‌باشد و فرماندار و مدیر ما در دولت آقای رییسی باید بتواند این سبک مدیریت را اجرا کند.

او می‌گوید: عصاره وصیت نامه شهید سلیمانی ولایت فقیه است، چون ما هر مشکلی در کشور داریم بهترین راهبرد و برون رفت از آن را مقام معظم رهبری ارائه داده است.

جلالی گفت: قاسم شمسی نیرویی مجاهد، پای کار، پر تلاش و دغدغه‌مند است و کار‌های خیلی خوب و اتفاقات مبارکی در شهربابک رقم زده است و ما به نویدی تاکید داریم اقدامات انجام شده توسط او را در شهرستان پیگیری و تقویت کند.

جلالی با تأکید بر توسعه متوازن و پایدار، گفت: نویدی با نگاه به اسناد بالادستی نظام نقشه راه شهرستان را تدوین کند و بیانیه گام دوم را مبنی کار خود قرار دهد.

او می‌گوید: شهربابک دارای نیروی انسانی بکر و جوانان متعهد، متخصص، با نشاط و پای کاری است و نویدی فرماندار جدید شهرستان از این ظرفیت بومی نهایت بهره را در تمام لایه‌های مدیریتی و اداره شهرستان به کار ببرد.

قاسم شمسی فرماندار سابق شهربابک نیز در ادامه به برخی اقدامات انجام شده در شهربابک اشاره کرد و گفت: در مدت ۲۱ ماه تلاش برای ۲ هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است و طی دو سه سال آینده با راه اندازی پروژه‌های صنعتی در شهرستان آمار بیکاری ما در بخش آقایان به صفر می‌رسد.

او می‌گوید: خوشبختانه مقدماتی در حوزه‌های تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان در شهرستان ایجاد شده است و می‌توان شعار سال را در شهربابک عملی کرد.

شمسی نویدی را به بهترین گزینه برای فرمانداری شهربابک معرفی کرد و گفت: اگر دلسوز شهرمان هستیم باید بدون هیچ چشم داشتی در کنار فرماندار جدید باشیم و به او کمک کنیم.

غلامرضا نویدی فرماندار جدید شهربابک گفت: برای توسعه شهرستان در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی همه اعضا باید یک هدف داشته باشند و این امر بدون همکاری ادارات میسر نیست و امیدواریم بتوانیم همه در یک راستا حرکت کنیم.

او می‌گوید: امروز اصل بر تعامل، همکاری و همفکری است و دست یاری به سوی همه دلسوزان شهرستان در هر نقطه‌ای دراز می‌کنیم.

فرماندار جدید شهربابک گفت: توسعه و تحقق رشد ۱۵ درصد اقتصادی پیش بینی شده با روش‌های معمول و فعالیت‌های موجود امکان پذیر نیست و حتما باید با خلاقیت روش‌های جدیدی ایجاد کنیم.

نویدی با اشاره به اینکه از مهمترین ویژگی‌های شهرستان وجود نیرو‌های توانمند و نخبه است که باید شرایط برای فعالیت آن‌ها فراهم شود، گفت: افراد و خانوار‌های زیادی به دلایل مختلف از شهرستان عزیمت نموده اند و باید راهی برای استفاده از خدمات و سرمایه آن‌ها پیداکرد.

نویدی با اشاره به اینکه سرمایه‌های سرگردان شهرستان به جای دلال بازی باید به سمت تولید و اشتغال حرکت کنند، گفت: در اولین گام انشالله شورای هماهنگی توسعه شهرستان را با همکاری همه راه اندازی و از همه سلایق و دیدگاه‌ها استفاده خواهیم کرد.

او می‌گوید: حدود ۲۰ درصد از طرح‌های توسعه شرکت مس در کشور متعلق به شهرستان شهربابک است که باید پیگیری شود.

فت فتو کرمان کرمان




شهربابک جوانان متعهد و پای کار دارد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? شهربابک جوانان متعهد و پای کار دارد