شهدا نقش بی بدیلی در گسترش ارزش‌ها دارند

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این مطلب که شهدا نقش بی بدیلی در گسترش ارزش‌ها دارند، گفت: ان شالله که بتوانیم در قول و عمل در راستای اهداف شهدا حرکت کنیم. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر سه شنبه در محل گلزار شهدای کرمان […]

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این مطلب که شهدا نقش بی بدیلی در گسترش ارزش‌ها دارند، گفت: ان شالله که بتوانیم در قول و عمل در راستای اهداف شهدا حرکت کنیم.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر سه شنبه در محل گلزار شهدای کرمان و در ارتباط زنده و تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طرح سه شنبه‌های تکریم و موضوع «شکوه مادری» گفت: موضوع و مکان این جلسه ارزشمند است چرا که ما در مکانی قرار داریم که حرم شهدا است و حضور سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیماتی این محفل را نورانی‌تر کرده است.

وی با بیان این مطلب که تکریم مادر شهید نیز بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است، بیان داشت: هر شخصیتی که در کار خیر نقش دارد، در پیشگاه خداوند نیز اجر خود را خواهد داشت. مادر شهید دارای جایگاه ویژه ای در نزد خداوند است چرا که شخصیتی را تربیت کرده‌اند که دارای ویژگی‌های خاص خود هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه شهدا ورای اینکه پاک و طاهر هستند، مطهر نیز هستند، عنوان کرد: مطهر به این معناست که علاه بر اینکه طاهر هستند دیگران را نیز پاک و طاهر می‌کند.

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که شهدا نقش بی بدیلی در گسترش ارزش‌ها دارند، افزود: ان شالله که بتوانیم در قول و عمل در راستای اهداف شهدا حرکت کنیم.

کد خبر ۵۳۰۴۷۱۶




شهدا نقش بی بدیلی در گسترش ارزش‌ها دارند

منبع:مــهر
? شهدا نقش بی بدیلی در گسترش ارزش‌ها دارند