شهدا نزد خدا آبرومند هستند

حجت الاسلام ابوطالب هنر هوده گفت: شهدا نزد خداوند از عزت و آبروی خاصی برخوردارند. به گزارش” فت فتو” حجت الاسلام ابوطالب هنر هوده  شب گذشته در مراسم عزادارب که به مناسبت ایلم فاطمیه در مسجد صاحب الزمان کوهبنان برگزار شد با استناد به کلام حضرت علی (ع) گفت: کسی که برای دنیا خشمگین و غمگین […]

حجت الاسلام ابوطالب هنر هوده گفت: شهدا نزد خداوند از عزت و آبروی خاصی برخوردارند.

به گزارش” فت فتو” حجت الاسلام ابوطالب هنر هوده  شب گذشته در مراسم عزادارب که به مناسبت ایلم فاطمیه در مسجد صاحب الزمان کوهبنان برگزار شد با استناد به کلام حضرت علی (ع) گفت: کسی که برای دنیا خشمگین و غمگین باشد در واقع از قضای الهی غمگین است.

وی افزود : نباید از زمانه به خدا شکایت ببریم کسی که به خاطر مصیبت شکایت به خدا کند در حقیقت شکایت از حضرت حق کرده در حالی که از حکمت آن مصیبت بی خبر است و عواقب آن به خودش بر می گردد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان بیان کرد: اگر به خاطر ثروت در برابر کسی تواضع کردیم دو سوم دین ما فنا می شود.

وی تصریح کرد: اگر کسی آیات نورانی قران کریم را بخواند اما به آن عمل نکند در حقیقت قران را به تمسخر گرفته است.

وی ادامه داد: کسی که سراسر وجودش محبت و عشق به دنیا شود اندوه و حرص دائمی دارد لذا هرگز به آرزوهایش نمی رسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: شهدا نزد خدا از عزت و آبروی خاصی برخوردار هستند کسانی که فردای قیامت  شافع ما خواهند بود.

وی ابراز کرد: بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) از جمله شهیدانی است که با وجود گمنام بودن قبرش عنایت خاصی به شیعیان دارد و فردای قیامت شفیع شیعیان و ارادتمندان به اهلبیت خواهد بود. 

انتهای پیام/ نامجوکوهبنانی 




شهدا نزد خدا آبرومند هستند

منبع:آرمـان
? شهدا نزد خدا آبرومند هستند