شهدا مایه عزت و سربلندی ایران هستند

امام جمعه راین با اشاره به ایثار و فداکاری شهیدان گفت: شهدا مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.  به گزارش راه ارمان، به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور امام‌ جمعه، بخشدار، رئیس اداره آموزش و پرورش راین، جمعی از مسئولین و همکاران حوزه ستادی از خانواده شهیدان حسین […]

امام جمعه راین با اشاره به ایثار و فداکاری شهیدان گفت: شهدا مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

 به گزارش راه ارمان، به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور امام‌ جمعه، بخشدار، رئیس اداره آموزش و پرورش راین، جمعی از مسئولین و همکاران حوزه ستادی از خانواده شهیدان حسین پور تجلیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، همرزمان و شهیدان حسین پور گفت: شهدا مایه عزت و سربلندی ایران هستند.

وی افزود: این که امروز قدرت اول منطقه و تأثیر گذار در معادلات سیاسی جهان هستیم مرهون ایثارگری و جانفشانی شهدای بزرگ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه راین تصریح کرد: شهدا مصداق بارز مخلصون هستند زیرا در این رابطه با خدای خود معامله کرده و هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم جانان کردند.

اسماعیل زاده با اشاره به رسالت آحاد مردم در تکریم شهدا گفت: همه ما وظیفه داریم از رسالت بزرگ شهدا حراست کنیم و با تبیین، عظمت خون آنان را برای جهانیان آشکار کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم با بذل جان خود امنیت را برای کشورهای عراق، سوریه و لبنان به ارمغان آورد و همه مردم منطقه مدیون خون شهدا هستند.

امام جمعه راین خاطر نشان کرد: شهدا همیشه باعث ایجاد امنیت اجتماعی و سیاسی هستند و باید همه مسئولان این موضوع را در برنامه‌های خود مد نظر قرار دهند.

در این مراسم که با مداحی و قرائت بخشی از وصیت نامه شهید شهاب حسین پور همراه بود، با اهدا لوح سپاس از خانواده این دو شهید بزرگوار تجلیل شد.

شایان ذکر است شهید شهاب حسین پور از شهدای فرهنگی در ١۶ مرداد ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۳ منطقه مهران و دانش آموز بسیجی، شهید مرتضی حسین پور در ٢۶ فروردین ١٣٧٣ حین مأموریت در طرح ریشه کنی فلج اطفال منطقه راین به شهادت رسید.

انتهای پیام/ تاج الدینی




شهدا مایه عزت و سربلندی ایران هستند

منبع:آرمـان
? شهدا مایه عزت و سربلندی ایران هستند