شهدا برای اعتلای کلمه اسلام از جان خود گذشتند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شهدا در جهت اعتلای اسلام و نظام از خود گذشتند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛ در پنجمین روز از دهه مبارک‌ فجر پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم اربعین شهید گمنام امروز با حضور کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، جعفرپور […]

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شهدا در جهت اعتلای اسلام و نظام از خود گذشتند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛ در پنجمین روز از دهه مبارک‌ فجر پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم اربعین شهید گمنام امروز با حضور کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، جعفرپور معاون دفتر امور فرهنگی وزارت علوم، حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و هیئت رئیسه دانشگاه، امام جمعه و بخشدار ماهان، اکبری رئیس دانشگاه شهید باهنر و معاونان و جمعی از دانشگاهیان و مسئولین  و مردم‌ شهید پرور ماهان برگزار و با حضور بر مرقد پاک‌ و مطهر شهید گمنام دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام‌ شامخ شهید  ادای احترام کردند.

شهدا برای اعتلای کلمه اسلام از جان خود گذشتند
عبدالحسین کلانتری با بیان اینکه درس شهداء، کنشگری تمدنی بود، گفت: شهیدان از قومیت‌‌ها و اقصی نقاط ایران برای حفظ نظام جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند تا ما به وحدت و اتحاد برسیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با گرامی‌داشت ایام‌ الله دهه فجر تصریح کرد: شهیدان، امروز ما و کشور ما را ساختند و انقلاب اسلامی مسیر جدیدی را در جهان آغاز کرد.

وی با تاکید، بر مطالعه زندگینامه و وصیتنامه شهداء‌ و ادامه راه شهیدان  اظهار کرد: باید قدر‌دان این ارزش‌‌ها باشیم.

حجت الاسلام مختارآبادی در مراسم اربعین شهید گمنام با بیان اینکه شهدا در محضر الهی، رزق خاص دارند بیان کرد: شهدا نه تنها نزد خدا روزی خاص دارند؛ بلکه رزاق هم می‌باشند.

امام جمعه ماهان با اشاره به اینکه  شهداء نور هستند؛ افزود : شهدا نور واحد و یک حقیقت هستند که این حقیقت مراتبی دارد.

یادواره شهدا فرصتی برای استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی است
 یادگار هشت سال دفاع مقدس و بخشدار ماهان گفت: یادواره شهداء  زمینه و ظرفیتی برای استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

محمد میرگنجانی در مراسم اربعین شهید گمنام در دانشگاه هایتک ماهان گفت : پاسداشت یاد شهداء و تکریم خانواده شهداء  برای آینده انقلاب اسلامی و حیات آن یک ضرورت است.

وی گفت: اگر یاد و ارزش‌های شهداء به فراموشی سپرده شود، یاد امام راحل‌(ره) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری هم به فراموشی سپرده می‌شود. 

بخشدار ماهان اظهار کرد: دهه‌ی فجر یادآور رشادت‌ها و جانفشانی عزیزانی است که در این دهه حماسه آفریدند. 

محمد میرگنجانی تصریح کرد: شهداء جانفشانی کردند تا ما را از زیر یوغ رژیم  ۱۵۰۰ ساله‌ی شاهنشاهی نجات دهند، تا راه پیشرفت و آزادگی را به همه‌ی انسان‌ها به خصوص ملت ایران نشان دهند.

منش و رفتار شهیدان باید الگوی همه باشد.
 حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در این مراسم گفت: منش و رفتار شهیدان باید الگوی همه باشد.

وی با گرامیداشت دهه فرخنده فجر و میلاد امام‌ علی (علیه السلام) و روز پدر، از حضور و مشارکت دانشگاهیان، مسئولان بخش ماهان و اهالی شهید پرور ماهان در مراسم وداع، تشییع، تدفین و اربعین شهید گمنام تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




شهدا برای اعتلای کلمه اسلام از جان خود گذشتند

منبع:آرمـان
? شهدا برای اعتلای کلمه اسلام از جان خود گذشتند