شهدای مدافع حرم خط شکن جبهه حق‌اند

امام جمعه جازموریان گفت: شهدای مدافع حرم خط شکن جبهه حق‌اند و خون‌شان هسته مقاومت را تقویت کرد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان، ۱۸ مرداد ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم ثبت شده که این روز بسیار با اهمیت و ارزشمند است.   به همین مناسبت […]

امام جمعه جازموریان گفت: شهدای مدافع حرم خط شکن جبهه حق‌اند و خون‌شان هسته مقاومت را تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان، ۱۸ مرداد ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم ثبت شده که این روز بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

 
به همین مناسبت حجت‌الاسلام صادقی و جمعی از مسئولان جازموریان با خانواده شهید پرویز بامری تنها شهید مدافع حرم جنوب کرمان دیدار کرد.
 
حجت‌الاسلام کاظم صادقی در این دیدار اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، آنان آن روز جانشان را نثار دین و انقلاب و نظام کردند و امروز وظیفه همه ما پاسداری از خون پاک آن‌ها است و نباید به دشمن اجازه تاخت و تاز بدهیم.
 
امام جمعه جازموریان بیان کرد: شهدای مدافع حرم به خوبی زمان خود را تشخیص دادند و به مقتدایشان لبیک گفتند و امروز به این درک و واقعیت رسیدیم که حضور شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم چقدر در سوریه ضرورت داشته است.
 
حجت‌الاسلام صادقی افزود: شهدای مدافع حرم بزرگ مردان عصر معاصر هستند که جان خود را فدای اهل بیت می‌کنند اما نمی‌گذارند که دست تجاوزگر به حرم ایشان برسد.
 
وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم خط شکن جبهه حق‌اند و خونشان توانست هسته مقاومت را تقویت کرده و فصل جدیدی در مقاومت و ایستادگی را رقم بزند، خاطرنشان کرد: ویژگی شهدای مدافع حرم شهادت آن‌ها در کشور غریب و خارج از مرزهاست و این امر، اجر کار این شهدا را دو چندان می‌کند.
 
انتهای خبر/پورحیدر




شهدای مدافع حرم خط شکن جبهه حق‌اند

منبع:آرمـان
? شهدای مدافع حرم خط شکن جبهه حق‌اند