شهدای رسانه، نقش موثری در پایه‌های نظام جمهوری اسلامی داشته اند

علی زینی وند استاندار کرمان در آستانه روز خبرنگار با تبریک روز خبرنگار در صدا و سیمای مرکز کرمان، با اصحاب رسانه دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش “فت فتو” علی زینی وند استاندار کرمان در آستانه روز خبرنگار در نشستی با مدیران صدا و سیمای مرکز کرمان که به مناسبت روز خبرنگار در سالن کنفرانس […]

علی زینی وند استاندار کرمان در آستانه روز خبرنگار با تبریک روز خبرنگار در صدا و سیمای مرکز کرمان، با اصحاب رسانه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش “فت فتو” علی زینی وند استاندار کرمان در آستانه روز خبرنگار در نشستی با مدیران صدا و سیمای مرکز کرمان که به مناسبت روز خبرنگار در سالن کنفرانس این مرکز برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای رسانه و سردار مقاومت سردار شهید سلیمانی گفت: شهدای رسانه، نقش موثری در پایه‌های نظام جمهوری اسلامی داشته اند.

وی از مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان و خانواده بزرگ صداوسیما در عرصه سخت و حساس اطلاع رسانی قدردانی کرد و افزود: صداوسیمای مرکز کرمان در مقایسه با مراکز دیگر کار‌های حرفه‌ای و باکیفیت انجام می‌دهد.

زینی وند همچنین از نظرسنجی دقیق صداوسیمای مرکز کرمان در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد و افزود: صدا و سیمای مرکز کرمان در این زمینه در کشور رتبه اول را کسب کرد.

استاندار کرمان تصریح کرد: صداوسیمای مرکز کرمان بی طرفانه و بدون هیچ کوتاهی خدمات دولت را انعکاس داده و در صورت نیاز تریبون صداوسیما با هماهنگی بی نظیر خود در اختیار استان بوده و همبستگی را تقویت کرده است.

زینی وند در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به شروع کار دولت جدید “دولت مردمی و وفاق ملی” در جابجایی دولت برای خدمتگزاری دولت جدید به مردم آرزوی موفقیت کرد.

وی گفت: دو راهکار واکسیناسیون گسترده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای گذر از کرونا و جلوگیری از تعطیلی‌های مکرر اصناف وجود دارد.

استاندار کرمان از همه مردم خواست، بر اساس اطلاعیه‌های واکسیناسیون بر اساس سن یا گروه شغلی سریعتر برای دریافت واکسن مراجعه کنند؛ زیرا کوچکترین بی احتیاطی باعث مبتلا شدن به کرونا می‌شود.

زینی وند با اشاره به هجمه دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران و بمباران خبری رسانه‌های غرب از خبرنگاران خواست در رسانه‌های خود در انعکاس اخبار توجه ویژه‌ای داشته باشند که مورد سوءاستفاده رسانه‌های غربی نشود.

در پایان این نشست استاندار کرمان از تلاش‌های مدیران و معاونان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

استاندار کرمان همچنین در جمع خبرنگاران و کارکنان واحد خبر معاونت خبر کرمان حضور یافت و از نزدیک در جریان روند کار آنان قرار گرفت.

علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم در این نشست، از فعالیت ۳۷۶ ایستگاه در سراسر استان خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها سیگنال رسانی برون مرزی و داخل استانی را انجام می‌دهند.

وی صداوسیمای کرمان را در برخی شاخص‌ها بالاتر از میانگین کشوری دانست و افزود: رادیوی کرمان مخاطبان بیشتری دارد و در تولید پویانمایی (انیمیشن) مستند و کار‌های نمایشی کرمان قطب تولید است.

علیرمضانی همچنین ار تولید سریال” راز ناتمام” از زندگی شهید باهنر به عنوان اثر ملی خبر داد که استاندار کرمان در این زمینه اعلام همکاری وپشتیانی کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان به فعالیت ۴ واحد سیار و اس ان جی اشاره کرد و افزود: به همت واحدفنی مرکز، یک واحد سیار و یک واحد (اس ان جی) به تجهیزات و امکانات موجود مرکز افزوده شده که در نوع خود بی نظیر است.

انتهای پیام/امیر



منبع:آرمان
? شهدای رسانه، نقش موثری در پایه‌های نظام جمهوری اسلامی داشته اند