شهدای دانش‌آموز زمینه تحقق سند تحول برای تربیت نسل آرمانی‌اند

وزیر آموزش و پرورش گفت: حادثه تروریستی کرمان نشان دادند که شهدای دانش‌آموز زمینه تحقق سند تحول برای تربیت نسل آرمانی و اسلامی‌اند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» ظهر امروز رضامردا صحرایی وزیر آموزش و پرورش با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دیدار داشت. وزیر آموزش و پروزش […]

وزیر آموزش و پرورش گفت: حادثه تروریستی کرمان نشان دادند که شهدای دانش‌آموز زمینه تحقق سند تحول برای تربیت نسل آرمانی و اسلامی‌اند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» ظهر امروز رضامردا صحرایی وزیر آموزش و پرورش با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دیدار داشت.
وزیر آموزش و پروزش در این دیدار گفت: در هفتم دی‌ماه امسال مراسم سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد که بیش از ۴ هزار دانش‌آموز در سالن ورزشی شهدای کارگر گرد هم آمدند.

وی ادامه داد:  هر یک این دانش‌آموزان شهید به ویژه معلم شهیدمان جلوه ویژه‌ای داشتند، این معلم در حسرت شهادت بوده و از معلمان طراز اول بوده است. این ۲۳ دانش‌آموز کلاس درس حاج‌قاسم بودند.
صحرایی با اشاره به این‌که از این شهدای دانش‌آموز یک کلاس درس تشکیل دادیم، ادامه داد: همان‌طور که برای آن ۲۳ نفر روایتی ساخته شد برای این ۲۳ نفر نیز روایت خواهیم ساخت چرا که فرصتی است تا این قله‌های جهاد و شجاعت را نشان دهیم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: داعش یعنی آمریکا و اسرائیل این‌که آمریکا این حمله را محکوم کند دروع بزرگی‌ است چرا که داعش محصول آمریکا و صهیونیست است، آن‌چه شهید سلیمانی از ما خواست اتحاد در برابر دشمن بود.

صحرایی تاکید کرد: اختلاف در روش و کار کردن وجود دارد اما همه از چپ، راست، اصلاح‌طلب و اصول‌گرا در ماهیت دشمن کوچکترین اختلافی نباید داشته‌ باشند چرا که هیچ امیدی به دشمن نیست.

وی افزود: به یاری خداوند متعال ۲۳ مدرسه به نام این شهیدان در کرمان ساخته خو اهد شد و در تاریخ این شهر ثبت می‌شود همچنین استان به استان برای این دانش‌آموزان تا چهلم مراسم گرفته می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: این حادثه نشان دادند که اگر به آموزش و پرورش برسیم، نجات آرزوها و آرمان‌های ما است و حاج‌قاسم با کلاسی که تقدیم کرد زمینه تحقق سند تحول برای تربیت نسل آرمانی و اسلامی فراهم شد.

صحرایی با اشاره به این‌که کرمان نماد مقاومت بین‌المللی شده است، ابراز کرد: کرمان نشان داد که ایرانی به تمام معناست و کرمانی‌ها نشان دادند که متفاوت هستند؛ ۱۳ دی‌ماه امسال همه ایران، کرمان شد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: دانش‌آموزان در این حادثه نشان دادند که به آن تناسبی که در جبهه و جنگ سهمی بیش‌تر داشتند اکنون نیز حضور و نقش بیشتری ایفا کردند.

وی با بیان این‌که دو مساله بسیار در این حادثه نیاز به تبیین دارد و مهم است، ادامه داد: این حادثه نشان داد جریانی به نام حاج‌قاسم که یک مدرسه است در دستگاه تعلیم و تربیت کشور عمق جدی دارد علی‌رغم تصور برخی‌ها که فکر می‌کنند از انقلاب فاصله داریم اما نشان داد نه تنها فاصله نداریم بلکه دقیقا مطابق با خواسته نظام و انقلاب در حال حرکت هستیم و دانش‌آموزان در آموزش و پرورش بشدت تحت تاثیر مکتب انقلاب و امامین انقلاب هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرما بیان کرد: نکته دوم این است که یک عده معتقد بودند که باید از زنان و حقوق زنان دفاع کرد اما این جریان سند قاطعی بود که نشان داد این افراد دروغ می‌گوید، ۵۴ زن در این حادثه شهید شدند، اما هیچ رحمی به این موضوع نداشتند و درست دست در جایی گذاشتند که دشمن به شعار می‌داد اما نشان داد کاملا این حرف‌ها دروغ است.

انتهای خبر/پسند




شهدای دانش‌آموز زمینه تحقق سند تحول برای تربیت نسل آرمانی‌اند

منبع:آرمـان
? شهدای دانش‌آموز زمینه تحقق سند تحول برای تربیت نسل آرمانی‌اند