شهداد استان کرمان با زلزله ۴.۵ و قطور آذربایجان غربی با زلزله ۳.۵ لرزیدند

در هفته گذشته شهداد استان کرمان با زلزله ۴.۵ و قطور استان آذربایجان غربی با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۵ لرزیدند. به گزارش نذیر کرمان، در هفته گذشته شهداد استان کرمان با زلزله‌ای به بزرگای ۴.۵ لرزید، ضمن آنکه قطور استان آذربایجان غربی زلزله‌ای به بزرگای ۳.۵ و کوهبنان استان کرمان زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۲ را تجربه کردند. جزئیات […]

در هفته گذشته شهداد استان کرمان با زلزله ۴.۵ و قطور استان آذربایجان غربی با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۵ لرزیدند.

به گزارش نذیر کرمان، در هفته گذشته شهداد استان کرمان با زلزله‌ای به بزرگای ۴.۵ لرزید، ضمن آنکه قطور استان آذربایجان غربی زلزله‌ای به بزرگای ۳.۵ و کوهبنان استان کرمان زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۲ را تجربه کردند. جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۳۰ دی

در بندر مقام استان هرمزگان زلزله ۲.۹ رخ داد.

یکشنبه اول بهمن

فارغان استان هرمزگان زلزله ۲.۷، خوی استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۹، علی‌آباد استان گلستان زلزله ۲.۶، میامی استان سمنان زلزله ۲.۵، سیه رود استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۶ و ساوه استان مرکزی زلزله ۲.۶ را تجربه کردند.

دوشنبه ۲ بهمن

کوهبنان استان کرمان با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۷ کیلومتری لرزید و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۲۳ کیلومتری کوهبنان و ۵۲ کیلومتری کیانشهر استان کرمان و ۳۶ کیلومتری بهاباد استان یزد به ثبت رسید.

قطور استان آذربایجان غربی زلزله‌ای به بزرگای ۳.۵ در عمق ۷ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۴ کیلومتری قطور، ۴۴ کیلومتری زرآباد و ۶۰ کیلومتری سیه چشمه این استان بوده است.

شهداد استان کرمان با زلزله‌ای به بزرگای ۴.۵ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۱۵ کیلومتری شهداد، ۲۰ کیلومتری سیرچ و ۲۵ کیلومتری اندوهجرد این استان گزارش شد.

در خوی استان آذربایحان غربی زلزله ۲.۷ و در یزدانشهر استان کرمان زلزله ۲.۵ به ثبت رسید.

سه‌شنبه ۳ بهمن

در جندق استان اصفهان زلزله ۲.۹، در لیکک استان کهگلویه و بویراحمد زلزله ۲.۷، در دوگنبدان استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله ۲.۸، در نجف شهر استان کرمان زلزله ۲.۷ و در شوشتر استان خوزستان زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

چهارشنبه ۴ بهمن

در دیهوک استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۷، در هجدک استان کرمان زلزله ۲.۸ و در فراشبند استان فارس زلزله ۲.۶ رخ داد.

پنج‌شنبه ۵ بهمن

در میرآباد استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۵ رخ داد.

جمعه ۶ بهمن

در برازجان استان بوشهر زلزله ۲.۹ و در سنگان استان خراسان رضوی زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

انتهای پیام




شهداد استان کرمان با زلزله ۴.۵ و قطور آذربایجان غربی با زلزله ۳.۵ لرزیدند

منبع: ایـسنا
? شهداد استان کرمان با زلزله ۴.۵ و قطور آذربایجان غربی با زلزله ۳.۵ لرزیدند