شهداء از مکتب سید الشهدا (علیه السلام )الگو گرفتند

سرهنگ پاسدار حسین امیری در مراسم روز کارمند با گرامی داشت یادوخاطره شهیدان رجایی وباهنر گفت :شهداء با الگو برداری از مکتب سید الشهدا (علیه السلام ) برای حفظ اسلام، عزت و استقلال ایران اسلامی جانفشانی کردند. به گزارش فت فتواز کرمان :سرهنگ پاسدار حسین امیری در مراسم  روز کارمند با گرامی داشت یادوخاطره شهیدان […]

سرهنگ پاسدار حسین امیری در مراسم روز کارمند با گرامی داشت یادوخاطره شهیدان رجایی وباهنر گفت :شهداء با الگو برداری از مکتب سید الشهدا (علیه السلام ) برای حفظ اسلام، عزت و استقلال ایران اسلامی جانفشانی کردند.

به گزارش فت فتواز کرمان :سرهنگ پاسدار حسین امیری در مراسم  روز کارمند با گرامی داشت یادوخاطره شهیدان رجایی وباهنر در امام زاده خواجه ابورضا (علیه السلام ) گفت: شهدای والامقام انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با الگو برداری از مکتب سید الشهدا (علیه السلام )  برای حفظ اسلام، عزت و استقلال ایران اسلامی جانفشانی کردند.

وی با تاکید بر اینکه شهیدان سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند، گفت: دشمنان بدانند ملت ایران بیدارند و در مقابل توطئه‌های آن‌ها ایستادگی خواهند کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند ضمن تبریک این هفته به همه مدیران ومسئولان شهرستان در سخنانی با اشاره به بیانیه گام دوم  انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است گفت: انقلاب اسلامی راه نجات از اقتصاد ضعیف و وابسته وفاسد دوران طاغوت را به ما نشان داده است.

وی دو مسئله عیوب ساختاری وخصوصی سازی را ازجمله چالشهای موجود درکشور برشمرد که اجازه نمی دهندتا مابتوانیم از استعدادهایی که درکشور داریم، خوب استفاده کنیم.

حجت الاسلام شجاعی خصوصی سازی را یکی ازنیازهای اساسی کشور دانست که متاسفانه بر اثرنبود نظارت درست یک سرمایه هنگفت دراختیار افراد معدودی قرار می گرفته است که اینها به میل وسلیقه خودشان هر کجا که دلشان خواسته هزینه کرده اند.

امام جمعه زرنددربخش دیگری از بیانات خود تصریح کرد: اقتصاد یک ابزار و وسیله ای است برای اینکه ما آن تمدن اسلامی را تحقق ببخشیم.

او تاکید کرد: اگرشما بالاترین خدمات رفاهی و امکاناتی را در اختیار مردم قرار بدهید و مردم هم غرق درگناه ومعصیت ونافرمانی خدا باشند ودر یک جامعه ای بهترین امکانات فراهم شود اما بویی از نماز و ارزشهای دینی وجود نداشته باشد ومردم حاضرنباشند در رکاب دین هزینه بپردازند تادینمداری خودشان را ثابت کنند این هیچگونه ارزشی ندارد.

در پایان مراسم شركت كنندگان با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گرانقدرضمن قرائت فاتحه  بار ديگر با آرمان های والاي امام راحل عظیم الشأن وشهداء والامقام این منطقه  تجديد عهدو پيمان کردند.

لازم به ذکر است همزمان با چهارمین روز از هفته دولت وگرامیداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و روز بسیج کارمندی مراسم پر فيض زيارت عاشورا باحضور حجت الاسلام والمسلمین شجاعی امام جمعه زرند و حجت الاسلام والمسلمین ایزدی امام جمعه یزدان آباد، سید رضا حسینی نژاد فرماندار، سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان در محل امامزاده خواجه ابورضا (علیه السلام ) مطهرآباد برگزار شد.

 در پایان این مراسم گلزارشهدای بهشت وحدت زرند عطر افشانی وغباروبی گردید




شهداء از مکتب سید الشهدا (علیه السلام )الگو گرفتند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? شهداء از مکتب سید الشهدا (علیه السلام )الگو گرفتند