شهادت نشان از صدق اقدامات کادر درمان دارد

وزیر بهداشت با بیان اینکه تاکنون ۲۰۵ شهید از کادر درمان در حوزه کرونا داریم و این نشان از صدق اقدامات ما است، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به الگوهای ایثار و دانش داریم که شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مناسبی برای دانشگاه‌های ما است. بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی […]

وزیر بهداشت با بیان اینکه تاکنون ۲۰۵ شهید از کادر درمان در حوزه کرونا داریم و این نشان از صدق اقدامات ما است، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به الگوهای ایثار و دانش داریم که شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مناسبی برای دانشگاه‌های ما است.

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز جمعه ۱۰ دی ماه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت‌ که در کرمان برگزار شد با بیان اینکه اعتقاد همه‌ ما این است که روح شهدا و سردار سلیمانی حامی دولت و کمک کننده است، گفت: تاریخ پزشکی ما محدود به این دو سال شیوع کرونا نیست و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند،کشور دارای هویت است و این هویت در زمان‌های مختلف خود را نشان می‌دهد.

عین‌اللهی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس پزشکان ما در کنار رزمندگان، تاریخ پرشکوهی داشتند و جانبازان و شهدای زیادی تقدیم کردند که متاسفانه ثبت و ضبط نشد و جای دارد که هنرمندان به این امر توجه داشته باشند.

وزیر بهداشت با اشاره به تهاجمات شیمیایی دشمن در دوران دفاع مقدس و اقدامات بسیار زیاد کادر پزشکی و از گذشتگی آن‌ها گفت: پزشکان در آن شرایط ماندند و تا آخرین مجروح را درمان کردند و ثبت نکردن این اقدامات یک ضعف تاریخی است که امیدواریم جبران شود.

وی تصریح کرد: کرونا با وجود مشکلات زیادی که داشت اما قدرت کشور را نشان داد زیرا ما توانستیم کرونا را مهار کنیم در حالی که در کشورهایی مثل آمریکا، آلمان وغیره این مهار انجام نشد.

عین‌اللهی با بیان اینکه قدرت واقعی هر کشوری مردم آن هستند و مردم ما همانطور که در دوران دفاع مقدس و در زمان تحریم‌ها با قدرت ایستادند در زمان کرونا نیز حماسه آفریدند، گفت: ما در واکسیناسیون قدرت مردم را نشان دادیم تمام مردم پای کار آمدند و مدارس و پایگاه‌های بسیج مرکز واکسیناسیون شد و در هفته حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار واکسیناسیون انجام می‌شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اگر مردم پشت ولایت قرار گیرند خدا نیز پشت آنهاست و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برای نمایش اقدامات کادر پزشکی این جشنواره برگزار شد، افزود: تا قبل از کرونا دشمن به دنبال تخریب اقدامات کادر پزشکی بود زیرا کادر پزشکی ما امروز در قله ایستاده است و دشمن می‌خواست اعتماد مردم را کم کند اما کرونا فرصتی بود که کادر درمان اعتقاد خود را نشان دهند.

عین‌اللهی تصریح کرد: هویت ما اعتقاد به ولایت و خدمت به مردم است و هنرمندان آن را به تصویر کشیدند که جای تقدیر دارد و افتخار ما این است که هنرمندان با ما همکاری می‌کنند زیرا خدمت با هنر تبلور پیدا می‌کند

وی با بیان اینکه وظیفه ما این است که سلامت مردم را تامین کنیم و تاکنون ۲۰۵ شهید از کادر درمان در حوزه کرونا داریم و این نشان از صدق اقدامات ما است، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به الگوهای ایثار و دانش داریم که شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مناسبی برای دانشگاه‌های ما است.

انتهای پیام




شهادت نشان از صدق اقدامات کادر درمان دارد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? شهادت نشان از صدق اقدامات کادر درمان دارد