شهادت حاج قاسم، هنر انقلاب و ولایت را به رخ جهانیان کشاند

حسین معروفیمعاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت:خداوند متعال با شهادت حاج قاسم هنر انقلاب اسلامی و هنر ولایت را به رخ جهانیان کشید. به گزارش فت فتو،حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضفین در مراسم یادوراه شهدای شهر اندوهجرد و در جمع مردم ولایی و شهید پرور اندوهجرد گفت:حاج قاسم خود را وقف […]

حسین معروفیمعاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت:خداوند متعال با شهادت حاج قاسم هنر انقلاب اسلامی و هنر ولایت را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش فت فتو،حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضفین در مراسم یادوراه شهدای شهر اندوهجرد و در جمع مردم ولایی و شهید پرور اندوهجرد گفت:حاج قاسم خود را وقف انقلاب کرده بود چرا که معتقد بود اگر بخواهم به انقلاب خدمت کنم باید خود را وقف انقلاب کنم.

وی در ادامه  گفت:این سخن حاج قاسم که ما ملت شهادتیم،ما ملت امام حسینیم  باید تبیین شود این مسئله باید در جامعه پیاده شود.
 
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت:ما ناموس پرستیم و این را از عاشورا و از امام شهیدان آموختیم  آن زمان که در آخرین لحظات زندگی مبارکشان و با تکیه به شمشیر روی زانوها ایستاد و رو به یزیدیان فرمودند”اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید”.

سردار معروفی در ادامه افزود:من معروفی با ۴۱سال سربازی شما اگر ببینم به دختری که حجاب ندارد و موی او بیرون است تعرض شود به والله قسم حاضرم جانم رابدهم.

وی همچنین گفت:  باید خیلی مراقب باشیم که در زمین دشمن بازی نکنیم.
انتهای پیام/ زنگی آبادی 
 




شهادت حاج قاسم، هنر انقلاب و ولایت را به رخ جهانیان کشاند

منبع:آرمـان
? شهادت حاج قاسم، هنر انقلاب و ولایت را به رخ جهانیان کشاند