شناسایی ۳۲ معتاد متجاهر در راور

کرمان – دادستان راور گفت: به دنبال اجرای سومین مرحله طرح جمع آوری معتادین متجاهر، تعداد ۲۲ مرد و ۱۰ زن، شناسایی و به مرکز ترک اعتیاد استان معرفی شدند. به گزارش نذیر کرمان، مجتبی استوار زاده با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالبات شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی از اولویت برنامه‌های دادستانی است، گفت: […]

کرمان – دادستان راور گفت: به دنبال اجرای سومین مرحله طرح جمع آوری معتادین متجاهر، تعداد ۲۲ مرد و ۱۰ زن، شناسایی و به مرکز ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

به گزارش نذیر کرمان، مجتبی استوار زاده با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالبات شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی از اولویت برنامه‌های دادستانی است، گفت: در همین زمینه، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان کلید خورده است.

او افزود: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان و در راستای اجرای سومین مرحله طرح جمع آوری معتادین متجاهر و اعمال ماده ۱۶ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، تعداد ۲۲ مرد و ۱۰ زن از معتادین متجاهر، شناسایی و به مرکز ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

استوار زاده با اشاره به اعزام معتادان متجاهر به کمپ ماده ۱۶ کرمان، تصریح کرد: بازپروری معتادان متجاهر علاوه بر توانمندسازی این افراد، در ارتقای امنیت جامعه نیز نقش مؤثری ایفا می‌کند.

دادستان راور در ادامه بیان کرد: طرح ساماندهی و جمع آوری و دوران درمان معتادین متجاهر به صورت مستمر و در بازه‌های زمانی معین انجام می‌گیرد و اساس مطالبه‌گری عموم مردم در پیراسته بودن محیط اجتماع از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد و توابع آن، تکالیفی را برای حقوق عامه به وجود آورده و در کنار آن، دادستانی شهرستان بنا به تمهیدات پیش بینی شده و با برنامه‌های مدون سعی در اجرای مطلوب آن دارد.

این مقام قضائی افزود: فرآیند جمع آوری معتادین متجاهر بایستی کاملاً منطبق با آئین نامه‌ها و ضوابط اجرایی و با رعایت حقوق فردی و اجتماعی آن‌ها صورت بگیرد.

دادستان راور تأکید کرد: طرح جمع آوری معتادین متجاهر در این شهرستان تا پایان پاکسازی کامل ادامه خواهد داشت.

کد خبر ۵۷۷۸۴۱۶




شناسایی ۳۲ معتاد متجاهر در راور

منبع: مــهر
? شناسایی ۳۲ معتاد متجاهر در راور