شناسایی کارگاه تولید دستگاه‌های حفاری در ریگان

رئیس اداره منابع آب شهرستان ریگان گفت: کارگاه تولید دستگاه‌های حفاری غیرمجاز در ریگان شناسایی شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، مسلم کریمی مهر اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی در جهت حفظ و حراست از منابع آب و مبارزه با متخلفان این حوزه کارگاه تولید دستگاه‌های حفاری غیرمجاز متعلق به حفاران غیرمجاز […]

رئیس اداره منابع آب شهرستان ریگان گفت: کارگاه تولید دستگاه‌های حفاری غیرمجاز در ریگان شناسایی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، مسلم کریمی مهر اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی در جهت حفظ و حراست از منابع آب و مبارزه با متخلفان این حوزه کارگاه تولید دستگاه‌های حفاری غیرمجاز متعلق به حفاران غیرمجاز در شهرستان ریگان شناسایی و توقیف شد.

رئیس اداره منابع آب ریگان افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت حفاری غیرمجاز در روستای موردنظر از شهرستان ریگان ضمن بررسی و پس از صحت‌وسقم موضوع عملیات برخورد قاطعانه در دستور کار مأموران این امور با حضور پرسنل پلیس اطلاعات نیروی انتظامی و پاسگاه ناصریه شهرستان قرار گرفت.

وی با تقدیر از همکاری پرسنل خستگی‌ناپذیر پلیس اطلاعات، تصریح کرد: در این راستا حسب دستور مقام قضائی حفاران غیرمجاز بازداشت و دستگاه غیرمجاز توقیف و محل کارگاه ساخت دستگاه‌های حفاری و پلمب شد.

منبع:دیارنخل

انتهای خبر/د




شناسایی کارگاه تولید دستگاه‌های حفاری در ریگان

منبع:آرمـان
? شناسایی کارگاه تولید دستگاه‌های حفاری در ریگان