شناسایی و دستگیری لیدرهای اغتشاشات اخیر در دستور کار دستگاه قضایی است

دادستان مرکز استان کرمان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری لیدرهای اغتشاشات اخیر در استان کرمان در دستور کار دستگاه قضایی است، گفت: حفظ امنیت خط قرمز ما است و با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز […]

دادستان مرکز استان کرمان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری لیدرهای اغتشاشات اخیر در استان کرمان در دستور کار دستگاه قضایی است، گفت: حفظ امنیت خط قرمز ما است و با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در حاشیه مراسم تشییع نوجوان شهید، علی اصغر لری گویینی که در حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ مظلومانه به شهادت رسید، اظهار داشت: خون این شهیدان قطعاً موجب تنومند شدن درخت انقلاب و اتحاد بیشتر مردم خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از درخواست ها و انتظارات به حق مردم به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران این است که عوامل و مسببین قضایای اخیر شناسایی، دستگیر و متناسب با جرم شان مجازات شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به تمامی افرادی که در ناامنی‌های اخیر عامدانه موجب اغتشاش  و ناراحتی مردم شده‌اند هشدار داد و گفت: در آینده نزدیک این افراد محاکمه و مجازات خواهند شد.

وی با بیان اینکه  نظام و دستگاه‌های مسئول در طول این مدت نهایت خویشتنداری را به خرج دادند تا صفوف معترضان از اغتشاشگران کاملاً از هم جدا و متمایز شود، بیان کرد: در حفظ امنیت خصوصاً پس از حاثه دلخراش حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان: خون شهدا باقیمانده توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد
تشییع پیکر دانش‌آموز شهید “لری‌گویینی” در کرمان/ وداع دانش‌آموزان با همکلاسی + فیلم

بخشی با بیان اینکه رصد، شناسایی و دستگیری تک تک عوامل اصلی و لیدرهای اغتشاشات اخیر در استان کرمان دردستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، گفت: حفظ امنیت خط قرمز است و در این ارتباط با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اعلام کرد: در آینده نزدیک اقدامات انجام شده در این خصوص از طریق روابط عمومی دادگستری مرکز استان به سمع و نظر مردم شریف و ولایتمدار استان کرمان خواهد رسید.

انتهای پیام/۵۱۱/

 




شناسایی و دستگیری لیدرهای اغتشاشات اخیر در دستور کار دستگاه قضایی است

منبع: تسنــیم
? شناسایی و دستگیری لیدرهای اغتشاشات اخیر در دستور کار دستگاه قضایی است