شمیم عطر رضوی با حضور کاروان «زیرسایه خورشید» در رودبار جنوب پیچید

همزمان با دهه کرامت، خادمان مولای عشق و مهربانی در قالب کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم متبرک وارد رودبار جنوب شدند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ خدام کاروان زیر سایه خورشید با حضور در محل مصلی شهرستان رودبار جنوب مورد استقبال کم نظیر مردم در این شهرستان قرار گرفتند. […]

همزمان با دهه کرامت، خادمان مولای عشق و مهربانی در قالب کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم متبرک وارد رودبار جنوب شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ خدام کاروان زیر سایه خورشید با حضور در محل مصلی شهرستان رودبار جنوب مورد استقبال کم نظیر مردم در این شهرستان قرار گرفتند.

 
مردم با حضور در این محل مقدس، به استقبال کاروان زیر سایه خورشید رفتند و با سلام و صلوات به محضر شمس‌الشموس خدام را همراهی کردند.
 
در این مراسم معنوی پس از قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و گرداندن پرچم متبرک آستان مقدس و نورانی رضوی، ارتباط معنوی با هشتمین خورشید خاندان عصمت و طهارت برقرار و فضا از حضور حضرت انیس النفوس عطرآگین شد.
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در این برنامه ضمن تبریک دهه کرامت گفت: همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، خادمان مولای عشق و مهربانی در قالب کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم متبرک آستان قدس، شنبه ششم خرداد ماه وارد شهرستان رودبار جنوب شدند و با همراه داشتن پرچم گنبد طلایی امام رضا(ع) معنویت و برکت را برای مردم این شهرستان سوغات آوردند.
 
حجت‌الاسلام افشارمنش گفت: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید زمینه اتصال قلوب دلدادگان و عاشقان حضرت رضا (ع) را از مرقد شریف پیشوای هشتم ایجاد کرده است.
 
وی افزود: ترویج فرهنگ رضوی از سوی خادمان پیشوای هشتم به عنوان سفیر فرهنگی امام رضا علیه السلام در نقاط مختلف کشور از مهمترین هدف سفر این کاروان است.
 
امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: پرچم گردانی خادمان رضوی، فضایی را فراهم می‌کند تا افرادی که نمی‌توانند به زیارت حضرت بروند با زیارت پرچم متبرک، از راه دور محضر مولای عشق و مهربانی سلام دهند و زائر پیشوای هشتم شوند.
 
در پایان این مراسم حاضرین روح و جسم خود را با پرچم متبرک صیقل داده و بسته‌های متبرک حرم رضوی نیز بین آن‌ها توزیع شد.
 
گفتنی است که سخنرانی، مولودی خوانی و پخش هدیه متبرکه امام رضا علیه‌السلام از برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در مصلی شهرستان رودبار جنوب بود.
 
لازم به ذکر است اول تا دهم ماه ذی‌القعده که با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و به ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام رضا (ع) برادر گرامی حضرت معصومه ختم می‌شود، «دهه کرامت» نامگذاری شده است.
 
انتهای خبر/پورحیدر




شمیم عطر رضوی با حضور کاروان «زیرسایه خورشید» در رودبار جنوب پیچید

منبع:آرمـان
? شمیم عطر رضوی با حضور کاروان «زیرسایه خورشید» در رودبار جنوب پیچید