شما جوانان دانش آموز پایه های نظام و انقلاب هستید

محمدرویان گفت: شما دانش آموزان پایه های نظام و انقلاب هستید و دشمن به دنبال فریب شما جوانان است. به گزارش “فت فتو” محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر صبح امروز در جمع دانش آموزان به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز بیان کرد: اگر قبل قهرمان شهیدوالامقام دانش آموزحسین فهمیده از جان خود گذشت […]

محمدرویان گفت: شما دانش آموزان پایه های نظام و انقلاب هستید و دشمن به دنبال فریب شما جوانان است.

به گزارش “فت فتو” محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر صبح امروز در جمع دانش آموزان به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز بیان کرد: اگر قبل قهرمان شهیدوالامقام دانش آموزحسین فهمیده از جان خود گذشت برای وطن و حالا قهرمان شهیدوالامقام علی لندی از بین شما جوانان انقلابی برای هم وطن خود از جان خود گذشت که به همه نشان دهد حسین فهمیده ها هنوز هستند برای پرچم داری این نظام مقدس.

 محمدرویان با بیان اینکه شما جوانان دانش آموز پایه های نظام و انقلاب هستید، گفت: جوانان عزیز این روزها جهادتبیین مهمترین و اصلی ترین رکن  در جامعه است ،جهاد تبیین را مهم بگیرید و در بین دوستان و همشهریان دستاوردهای نظام را مطرح کنید.

فرمانده سپاه نرماشیر گفت: شما دانش آموزان هدف اصلی دشمن به خصوص آمریکا هستید شما باید دقت کنید که فشنگ نشوید برای اسلحه دشمن.

وی تاکید کرد: از فضای مجازی به درستی استفاده کنید و به دروغ های  رسانه های معاند خارجی و داخلی گوش ندهید،آن ها دنبال فریب زدن شما جوانان هستند.

رویان اظهار کرد: با وجود شما جوانان و پایه های انقلاب انتقام خون شهدای مظلوم  شاهچراغ را خواهیم گرفت،دشمن را پشیمان خواهیم کرد از این جنایت خود.

انتهای پیام/برجی




شما جوانان دانش آموز پایه های نظام و انقلاب هستید

منبع:آرمـان
? شما جوانان دانش آموز پایه های نظام و انقلاب هستید