شماره حساب نادرست دلیل واریز نشدن سود سهام عدالت کرمانی ها است

‌کرمان- معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: دلیل عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از سهامداران کرمانی، درج شمارۀ شبای نادرست بوده است. به گزارش نذیر کرمان، حمید شهسواری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران درخصوص واریز سود سهام عدالت اظهار کرد: بیست‌وسوم آذر ماه سود سهام عدالت سال مالی منتهی […]

‌کرمان- معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: دلیل عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از سهامداران کرمانی، درج شمارۀ شبای نادرست بوده است.

به گزارش نذیر کرمان، حمید شهسواری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران درخصوص واریز سود سهام عدالت اظهار کرد: بیست‌وسوم آذر ماه سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ به حساب مشمولان واریز شده است.

وی با اشاره به دلیل عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از سهامداران، افزود: گروهی از سهامداران این سود را دریافت نکردند که درج شمارۀ شبای نادرست، بیشترین مشکل در این زمینه بوده است.

شهسواری ادامه داد: همچنین حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی از مهم‌ترین دلایل واریز نشدن سود سهام عدالت به حساب این سهامداران است.

وی تاکید کرد: نگرانی در این زمینه وجود ندارد و این افراد با مراجعه به سامانۀ جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir)می‌توانند حساب خود را کنترل کنند.

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان افزود: اگر شماره شبای اعلام شده مشکل داشته باشد افراد می‌توانند در این سامانه مشکلات حساب خود را برطرف کنند.

شهسواری تاکید کرد: همچنین این افراد می‌توانند با درج شماره شبای معتبر خود در سایت sahamedalat.ir در فرایند دریافت سود سهام عدالت در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

وی گفت: سهامداران سهام عدالت به این موضوع توجه داشته باشند که مراجعۀ حضوری برای حل مشکلات سهام عدالت لازم نیست.

شهسواری تصریح کرد: کسانی که در دوره‌های گذشته سود سهام عدالت را دریافت کردند و در این دوره سود به حساب آنها واریز نشده است به احتمال زیاد حساب بانکی آنها مشکل دارد.

وی افزود: سهامدارانی که مشکل شبای معتبر بانکی خود را حل کنند، در مراحل بعد سود سهام عدالت به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان اظهار کرد: سود سهام عدالت متوفیانی که تعیین تکلیف شدند نیز به همراه سود سهامداران عدالت به حساب وراث آن‌ها واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: سهامداران به این نکته توجه داشته باشند که پیامکی در ارتباط با سهام عدالت به کسی ارسال نمی‌شود و مراقب کلاهبرداران فضای مجازی باشید.

شهسواری در پایان تاکید کرد: تنها پیامکی که ممکن است به دست افراد برسد پیامک واریز از سوی بانک است و اخبار و اطلاعات را از مراجع و رسانه‌های رسمی دریافت کنید.

کد خبر ۵۹۷۴۸۶۲




شماره حساب نادرست دلیل واریز نشدن سود سهام عدالت کرمانی ها است

منبع: مــهر
? شماره حساب نادرست دلیل واریز نشدن سود سهام عدالت کرمانی ها است