شفاف سازی منابع مالی مدارس و ادارات آموزش و پرورش الزامی است

کرمان- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شفاف سازی منابع مالی مدارس و ادارات آموزش و پرورش الزامی است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا امیری فرد در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان […]

کرمان- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شفاف سازی منابع مالی مدارس و ادارات آموزش و پرورش الزامی است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا امیری فرد در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان، از نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه یک سازمان نام برد و افزود: جذب، تربیت، توانمندسازی نیروی انسانی، ساماندهی و نگاهداشت نیروی انسانی نیازمند برنامه ریزی دقیق و آینده نگر پنج عامل مهم در بعد نیروی انسانی هستند.

وی با تاکید بر توجه جدی به مدرسه محوری گفت: مدرسه کانون تربیتی، پیشرفت و محله محور است. باید با احیا و استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اعتمادسازی والدین مدارس را به کانون تربیتی محله تبدیل کنیم.

امیری فرد با اشاره به تقاضای بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ فرهنگی در سامانه نقل و انتقالات بیان کرد: با ۳ هزار و ۶۷۰ نفر از آنها موافقت شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: فرایند نقل و انتقالات فرهنگیان در استان کرمان به پایان رسیده و همکاران متقاضی از مراجعه به اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خودداری کنند.

رضا امیری فرد از ساماندهی نیروی انسانی به عنوان مهمترین فعالیت و صرفه جویی در حوزه آموزش و پرورش نام برد و ساماندهی بهینه نیروی انسانی بر اساس نیاز تاکید کرد.

بر پایه این گزارش، گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان در سالن شهید مهدوی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برگزار شد.

کد خبر ۵۹۰۶۴۷۷




شفاف سازی منابع مالی مدارس و ادارات آموزش و پرورش الزامی است

منبع: مــهر
? شفاف سازی منابع مالی مدارس و ادارات آموزش و پرورش الزامی است