شعله های عشق به شهید سلیمانی خاموش نمی شود

کرمان – فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به محبوبیت شهید سلیمانی گفت: شعله های عشق به سردار دل ها خاموش نمی شود. به گزارش فت فتو، سر لشکر حسین سلامی صبح یکشنبه در اجلاسیه سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلای کرمان اظهارداشت: نیمه شب ۱۳ دی ماه ۹۸ یک صورت فلکی زیبا در آسمان […]

کرمان – فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به محبوبیت شهید سلیمانی گفت: شعله های عشق به سردار دل ها خاموش نمی شود.

به گزارش فت فتو، سر لشکر حسین سلامی صبح یکشنبه در اجلاسیه سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلای کرمان اظهارداشت: نیمه شب ۱۳ دی ماه ۹۸ یک صورت فلکی زیبا در آسمان جهان اسلام طلوع کرد و در مرکز این منظومه خورشیدی پر فروغ به نام شهید سلیمانی می‌درخشد که در اطراف آن ستاره‌های پر نوری بودند که به آسمان عروج کردند.

وی عنوان کرد: شهادت حاج قاسم موجب شد عطر شهادت در همه جهان اسلام به خصوص در ایران بپیچد و جامعه ارادت خود را به شهیدان و به خصوص شهید سلیمانی نشان داد که اوج بصیرت و هوشیاری و قدرشناسی مردم بود.

وی افزود: در روز بعد یکی از بزرگترین رویدادهای عاطفی جهان روی داد و همه حماسه ملت ایران را دیدند و مردم از خانه‌ها بیرون آمدند و تا در عروج آسمانی این شهدا شرکت کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه مردم در مراسم تشییع این شهدا اشک می‌ریختند و آن لحظات را نمی‌توان توصیف کرد و زبان و قلم از توصیف آنچه روی داد ناتوان است. جمعیتی سرشار از عشق و دلدادگی به سردار سلیمانی دور هم جمع شدند و حماسه خلق کردند.

وی گفت: خداوند می‌فرماید اگر فردی مؤمن باشد و عمل صالح انجام دهند عزیز می‌شود و این مساله نمود پیدا کرد و همه دل‌ها و قلب‌ها مجذوب شهید سلیمانی شد.

وی با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم سالگرد شهید سلیمانی نیز گفت: می‌بینیم که هیچ گاه عشق به سردار سلیمانی خاموش نمی‌شود و این خورشید هر سال طلوع می‌کند.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی سرمایه ای بزرگ است و باید این شهید را از زوایایی مختلف مورد بررسی قرار دارد و از هر زاویه‌ای که به او نگاه شود جامع و کامل است شهید سلیمانی آرزوی شهادت داشت و در واقع ابوالفضل انقلاب حسینی ما به مرحله‌ای رسیده بود که هلال او کامل شده بود و باید الهی می‌شد.

وی افزود: در واقع مسیر تکامل او به مرحله‌ای رسیده بود که با شهادت تکمیل می‌شد و او با شهادتش میدان تأثیر گذار جدیدی را باز کرد و این نعمت را خداوند به او بخشید.

وی گفت: حاج قاسم عامل به میدان آمدن جوان‌ها و مردم شد و یک انگیزه بی انتها در راستای رویش انقلاب اسلامی ایجاد شد.

وی ادامه داد: حاج قاسم با هر قدمش نقشه‌های دشمن را باطل کرد و با شهادتش تمام نقشه‌های دشمن در منطقه نقش بر آب شد.

سرلشکر سلامی گفت: دشمن در تصور خود می‌خواست از شرق مدیترانه با افغانستان را در اشتغال خود داشته باشد در واقع آنها می‌خواستند با برنامه ریزی دقیق جهان اسلام را تسخیر کنند و به انقلاب اسلامی یورش آوردند اما شمشیر حاج قاسم آن ها را ناکام گذاشت، هر کجا حاضر می‌شدند حاج قاسم از قبل آنجا بود و بر دشمن شمشیر می‌زد.

وی با اشاره به غیرت علوی حاج قاسم گفت: او از نوامیس مردم و مسلمانان در مقابل دشمن با غیرت علوی خود دفاع کرد.

وی افزود: حاج قاسم نماد ولایتمداری بود و در میدان جهاد می‌توان او را زینت ولایت دانست در حقیقت او راه را می‌ساخت و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص گفتند «از طریق شهدا می‌توان راه را آموخت و حاج قاسم یک راه است».

وی گفت: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) و اسلام است در مواردی که با او همسفر بودم از هر فرصتی برای تلاوت قرآن استفاده می‌کرد و با قرآن مأنوس بود.

وی در خصوص جبهه استکبار نیز گفت: آمریکا، انگلیس، فرانسه و وابستگان به این قدرت‌های پوشالی، شیطانی هستند که انگار شیطان با تمام قدرت خود در پیکره آنها حلول کرده است و حاج قاسم نوری در مقابل این شیطان بود و با توکل به خدا آنها را شکست داد.

تکمیل می‌شود

کد خبر ۵۶۷۶۳۶۴




شعله های عشق به شهید سلیمانی خاموش نمی شود

منبع: مــهر
? شعله های عشق به شهید سلیمانی خاموش نمی شود