شعار علیه استکبار و آمریکا حرف امروز ما نیست

فت فتو/کرمان خطیب جمعه شهر کرمان می‌گوید: شعار علیه استکبار و علیه آمریکا حرف امروز ما نیست بلکه حرف همه آزادمردان در طول تاریخ،حرف جریان آزادگان و از شعارهای محوری کتب آسمانی و انبیاء الهی است. حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز ۱۳ آبان ماه در آئین وحدت بخش نماز جمعه کرمان ضمن […]

فت فتو/کرمان خطیب جمعه شهر کرمان می‌گوید: شعار علیه استکبار و علیه آمریکا حرف امروز ما نیست بلکه حرف همه آزادمردان در طول تاریخ،حرف جریان آزادگان و از شعارهای محوری کتب آسمانی و انبیاء الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز ۱۳ آبان ماه در آئین وحدت بخش نماز جمعه کرمان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: باید در همه شئون زندگی تقوای الهی را رعایت و خود را برای روز حساب آماده کنیم.

او در خطبه های اول نماز جمعه کرمان به یوم الله ۱۳ آبانماه اشاره کرد و می افزاید: امروز روز مبارزه با استکبار جهانی است و مبارزه با استکبار از روز اول در دستور کار جبهه توحید بوده است و از اولین روزی که بشر پای خود را بر روی زمین گذاشت دو جریان در مقابل هم صف آرایی کردند؛ در یک جبهه مستکبران و ظالمین و در جبهه دوم آزاد مردان و حق طلب ها و متدینین که در صدر آنها انبیای الهی قرار داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به آیات و رویات در خصوص رسالت انبیاء الهی، اظهار کرد: مبارزه با استکبار مختص امروز و دیروز نیست و ریشه در تاریخ بشریت و انبیای الهی دارد. آنجا که خداوند به حضرت موسی به صراحت دستور داد با طاغوت و مستکبر زمان خودش بجنگد.

خطیب جمعه شهر کرمان ادامه می دهد: شعار علیه استکبار و علیه آمریکا حرف امروز ما نیست بلکه حرف همه آزادمردان در طول تاریخ و حرف جریان آزادگان و از شعارهای محوری کتب آسمانی و انبیاء الهی است.

به اعتقاد علیدادی سلیمانی، استکبار تک صدایی را ترویج داده است و در ادامه با اشاره به حرف های فرعون در مقابل جریان توحید عنوان کرد: این حرف رئیس جمهوری وقت آمریکا که گفت «دنیا امروز یک قدرت فائق می شناسد که همان ایالت متحده آمریکا است»؛ نشانه حرف دیروز فرعون است که نشان می‌دهد این جریان، سلطه و حاکمیت بر ملت ها را خارج از قاعده و قانون با زور و قلدری دنبال می کند.

به گفته امام جمعه کرمان؛ این جریان جهانخوار منافع و ذخایر جهان را در اختیار خود می داند و مردم را تحقیر و تضعیف می کند و تفرقه را در بین مردم رواج می دهد تا خود حکومت کند می افزاید: این جریانات مردم را گروه گروه می کنند و با فشار حداکثری به ملت ها؛ حکومت ها آنها را در اختیار خود قرار می دهند.

او روز ۱۳ آبان را از افتخارات ملت ایران دانست و بیان کرد: در تاریخ بشریت و در میان میلیاردها انسان متفکر؛ ما مُبدع و مخترع ا این روز هستیم و این روز را هر سال با افتخار اعلام کرده و راهپیمایی و تجمع داریم چون فهرستی از عملکرد خائنانه و جنایتکار مستکبرین را تاریخ در ذهن دارد. سه حادثه بزرگ مهم و بزرگ در این روز اتفاق افتاده که تنها بخشی از جنایات و خیانت های استکبار به بشریت است.

علیدادی سلیمانی با یادآوری اتفاقات روز ۱۳ آبان عنوان کرد: دانش آموزان خط امام راحل لانه جاسوسی را تسخیر کردند و به جاسوسی های این کشور در ایران پایان دادند و روز مبارزه با استکبار جهانی روزی است که آرزوی هر آزادمردی است و از ابتدای تاریخ تا ابد ادامه خواهد داشت.

ادامه دارد




شعار علیه استکبار و آمریکا حرف امروز ما نیست

منبع: ایـسنا
? شعار علیه استکبار و آمریکا حرف امروز ما نیست