شعار دشمن با هدف لطمه به نظام، از زبان زن ایرانی

نخبه برتر طرح صبا گفت: ساخت شعار و پرداختن به حواشی که واقعیت ندارند، تنها هدفش لطمه به کشور است. محمدعلی صباحی دانشجوی دکتری تخصصی رشته مکانیک از دانشگاه شهید باهنر کرمان جوان نخبه وموفق کرمانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» گفت: تحصیلات راهنمایی و دبیرستان خود را به ترتیب در […]

نخبه برتر طرح صبا گفت: ساخت شعار و پرداختن به حواشی که واقعیت ندارند، تنها هدفش لطمه به کشور است.

محمدعلی صباحی دانشجوی دکتری تخصصی رشته مکانیک از دانشگاه شهید باهنر کرمان جوان نخبه وموفق کرمانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» گفت: تحصیلات راهنمایی و دبیرستان خود را به ترتیب در مدارس نمونه دولتی و علامه حلی گذرانده‌ام وا سال ۹۸ در زمره دانشجویان مستعد تسهیلات بنیاد نخبگان بودم و امسال به عنوان برگزیده طرح صبا و پژوهشگر برتر دانشگاه شناخته شدم و در زمینه تحلیل پایداری ارتعاشات لوله‌های حامل جریان سیال کار می‌کنم.

وی در مورد برنامه‌های آینده خود افزود: تدریس در دانشگاه، ترجمه کتب علمی و کار صنعتی در برنامه آینده خود دارم.

صباحی به جوانان توصیه کرد: زندگی خود را هدف‌گذاری کنند و مسئولیت‌پذیر باشند اگر کاری را شروع می‌کنند عواقب آن را ببینند و بپذیرند و‌‌ از شکست نترسند و این امر را مقدمه تلاش بعدی خود قرار دهند.

جوان نخبه وموفق کرمانی در مورد حواشی اخیر زن، زندگی، آزادی گفت: حواشی اخیر فقط عاملی برای ایجاد تفرقه بین مردم ایران و انگیزه ای برای فشار حداکثری توسط کشورهای بیگانه بر ملت شریف ایران بود.

وی با بیان مشکلات در حوزه کاری تصریح کرد: مشکلاتی از قبیل برنامه ریزی‌های نادرست یا فکر نشده، ممکن است امروز تصمیمی در سطح کلان گرفته شود و فردا آنرا به طور کلی عوض کنند.

انتهای خبر/ حاتمی




شعار دشمن با هدف لطمه به نظام، از زبان زن ایرانی

منبع:آرمـان
? شعار دشمن با هدف لطمه به نظام، از زبان زن ایرانی