ششمین نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان آغاز به کار کرد

نذیر کرمان/کرمان پیش از ظهر امروز ۲۰ اسفندماه ششمین نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر منطقه با ۳۰ غرفه و یک سیاه چادر در محل سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان آغاز به کار کرد. احمد احمدپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در آیین آغاز به کار این نمایشگاه با تقدیر از مدیریت هماهنگی ترویج […]

نذیر کرمان/کرمان پیش از ظهر امروز ۲۰ اسفندماه ششمین نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر منطقه با ۳۰ غرفه و یک سیاه چادر در محل سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان آغاز به کار کرد.

احمد احمدپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در آیین آغاز به کار این نمایشگاه با تقدیر از مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی در برپایی نمایشگاه‌های حوزه زنان گفت: تاکنون در حوزه زنان روستایی و عشایر موفق عمل شده و طی یک سال سه دوره نمایشگاه را برگزار کردیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر در جنوب کرمان افزود: تاکنون تولیدات عرضه شده مورد استقبال قرار گرفته که باعث دلگرمی فعالان این بخش شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان معرفی دستاوردهای زنان را از اهداف برپایی نمایشگاه‌ها دانست که به صورت تخصصی آموزش دیده‌اند.

احمدپور با تقدیر از همراهی نهادهای حمایتی، اظهار کرد: از آنجایی که بعضی از زنان سرپرست خانوار هستند لذا حمایت از آنها به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و تاکنون توانستیم از کمیته امداد و ستاد برکت حمایت‌هایی را جذب کنیم.

وی همچنین از بانوان خبرنگار در بحث اطلاع رسانی اخبار حوزه زنان تقدیر کرد و گفت: بعضی از بانوان خبرنگار فراتر از وظایف شان همکاری کردند و در کنار سازمان جهاد کشاورزی در این موفقیت‌ها مشارکت داشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان اقتصاد ۹۰ درصد خانوارهای منطقه را در گرو بخش کشاورزی دانست و بر لزوم توجه به امنیت غذایی تاکید کرد و افزود: کشاورزان در تامین امنیت غذایی و سبد خانوارها نقش مستقیم و تاثیرگذاری را برعهده دارند لذا باید در این مسیر بیش از این کار انجام شود.

به گزارش نذیر کرمان، مهدی میجانی مدیر هماهنگی و ترویج کشاورزی جنوب کرمان نیز در این مراسم از برگزاری ۵۴ دوره آموزشی و مهارتی در حوزه زنان خبرداد که تعداد ۱۳۵۰ نفر در بخش‌های مختلف آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی حمایت‌ از اشتغال‌های خرد خانگی را از اهداف اصلی دوره‌های آموزشی دانست.

بر اساس این خبر، ششمین نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر جنوب از امروز به مدت سه روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ دایر و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام




ششمین نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان آغاز به کار کرد

منبع: ایـسنا
? ششمین نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان آغاز به کار کرد