شرکت گاز خواستار شد: رعایت الگوی مصرف برای عبور از فصل سرما

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: مدیریت مصرف گاز یکی از مهمترین موضوعاتی است که در صورت رعایت آن از سوی مشترکین، علاوه بر صرفه اقتصادی برای آنان، از بروز مشکلات در پیک مصرف جلوگیری می کند. منوچهر فلاح امروز ۱۹ مهرماه در جمع خبرنگاران درباره آمادگی استان برای رویارویی با فصل سرما […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: مدیریت مصرف گاز یکی از مهمترین موضوعاتی است که در صورت رعایت آن از سوی مشترکین، علاوه بر صرفه اقتصادی برای آنان، از بروز مشکلات در پیک مصرف جلوگیری می کند.

منوچهر فلاح امروز ۱۹ مهرماه در جمع خبرنگاران درباره آمادگی استان برای رویارویی با فصل سرما اظهار کرد: شرکت گاز استان کرمان برای تامین پایدار گاز در بخش های مختلف در فصول سرد سال آمادگی کامل دارد.

وی افزود: با بررسی نقاط حساس شبکه گازرسانی و تاسیسات، تعمیرات اساسی تجهیزات ایستگاه ها و شبکه های گازرسانی، تمهیدات لازم برای تامین پایدار گاز در شهرها و روستاهای استان کرمان در فصل سرد سال اندیشیده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه ۸۳ درصد جمعیت استان کرمان از نعمت گاز بهره مند هستند گفت: مدیریت مصرف گاز یکی از مهمترین موضوعاتی است که در صورت رعایت آن از سوی مشترکین، علاوه بر صرفه اقتصادی برای آنان، از بروز مشکلات در پیک مصرف جلوگیری می کند.

فلاح با اشاره به اینکه اطلاع رسانی دقیق، آگاهانه و شفاف مردم را برای مقابله با سرما و رعایت الگوی صحیح مصرف یاری می‌کند، افزود: این مسئله را در دستور کار خود قرار داده ایم و از ظرفیت همه رسانه‌ها، استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: امیدواریم با همکاری نیروهای این شرکت بتوانیم به بهترین شکل ممکن به هم استانی های عزیز خدمت رسانی مداوم و مستمر و در بالاترین سطح رضایتمندی مشترکین انجام دهیم.

انتهای پیام




شرکت گاز خواستار شد: رعایت الگوی مصرف برای عبور از فصل سرما

منبع: ایـسنا
? شرکت گاز خواستار شد: رعایت الگوی مصرف برای عبور از فصل سرما