شرکت های دانش بنیان در کرمان متناسب با نیاز جامعه توسعه یابند

کرمان – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواستار توسعه شرکت های دانش بنیان در کرمان متناسب با نیازهای جامعه شد. به گزارش فت فتو، محمدرضا پورابراهیمی شنبه شب در نشست کمیته آموزشی و فرهنگی و تعامل صنعت و دانشگاه گفت: استان کرمان مملو از معادن گسترده با تنوع بالاست و به همین دلیل […]

کرمان – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواستار توسعه شرکت های دانش بنیان در کرمان متناسب با نیازهای جامعه شد.

به گزارش فت فتو، محمدرضا پورابراهیمی شنبه شب در نشست کمیته آموزشی و فرهنگی و تعامل صنعت و دانشگاه گفت: استان کرمان مملو از معادن گسترده با تنوع بالاست و به همین دلیل کرمان را بهشت معادن می‌گویند و باید از این ظرفیت برای توسعه استان بهره گرفته شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه آنچه که روی داده است عدم توسعه علم بر اساس ظرفیت‌ها است و تجاری سازی علم نیز در همین راستا مغفول مانده است.

وی عنوان کرد: باید رویکرد دانش بنیان را در این زمینه در پیش بگیریم و در عمل این شرکتها را در راستای حل مساله قرار دهیم.

وی با اشاره به وجود ۶۲ شرکت دانش بنیان در کرمان گفت: متأسفانه بخش عمده‌ای این شرکتها در زمینه خدمات فعال هستند که مورد نیاز جامعه نیست.

وی عنوان کرد: هیچ اثری از این شرکتها در میدان وجود ندارد و عرضه میدانی نیاز به حضور این شرکتها دارد به عنوان مثال در سال جاری میلیاردها تومان خسارت به کشاورزان وارد شد و سوال این است که اقدامات دانش بنیان برای مهار این خسارتها در کجا انجام شده است؟

کد خبر ۵۴۹۵۹۸۵




شرکت های دانش بنیان در کرمان متناسب با نیاز جامعه توسعه یابند

منبع: مــهر
? شرکت های دانش بنیان در کرمان متناسب با نیاز جامعه توسعه یابند