شرکت در انتخابات حق مردم است

رئیس دفتر نظارت برانتخابات شهرستان کوهبنان گفت: شرکت در انتخابات حق مردم است و در سرنوشت خود شرکت می‌کنند مردم با هوشیاری و بیداری با شرکت در انتخابات، دشمنان را مأیوس می‌کنند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛رضا توکلی گفت: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر جلب اعتماد عمومی مردم گام بردارند و […]

رئیس دفتر نظارت برانتخابات شهرستان کوهبنان گفت: شرکت در انتخابات حق مردم است و در سرنوشت خود شرکت می‌کنند مردم با هوشیاری و بیداری با شرکت در انتخابات، دشمنان را مأیوس می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛رضا توکلی گفت: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر جلب اعتماد عمومی مردم گام بردارند و چهار محور سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی ادامه داد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب نمایندگان برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب اعضا این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

  رئیس دفتر نظارت برانتخابات کوهبنان گفت: انتخابات آینده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از همین منظر رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از روی حکمت و دانایی، یازده ماه قبل از انتخابات بر اهمیت آن تأکید فرمودند.

توکلی بیان کرد: شرکت در انتخابات حق مردم است که در سرنوشت خود شرکت می‌کنند مردم با هوشیاری و بیداری با شرکت در انتخابات، دشمنان را برای همیشه مأیوس خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر جلب اعتماد عمومی مردم گام بردارند و چهار محور سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

رئیس دفتر نظارت برانتخابات کوهبنان جلب اعتماد و اطمینان مردم نسبت به سلامت انتخابات و صیانت از آراء را مهم‌ترین هدف شورای نگهبان عنوان کرد و افزود: رعایت کامل بی‌طرفی در انتخابات، سرلوحه اقدامات شورا و اعضای این شبکه است و ملاک کار ما بر مبنای قانون خواهد بود.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در شهرستان کوهبنان یادآور شد: پایبندی به قانون، رعایت اصل بی‌طرفی، پرهیز از هرگونه جهت‌گیری عوامل دست‌اندرکار انتخابات مورد تأکید است.

وی ادامه داد: ملاک عمل عوامل اجرایی، نظارتی و همه نامزدهای انتخاباتی، قانون و قانون‌مداری بوده و هیأت‌های نظارت با جدیت و حساسیت ویژه، در راستای تحقق این مهم وظایف‌ذاتی خود را انجام می‌دهند.

توکلی افزود: در انتخابات اسفندماه تنها شناسنامه ملاک نیست بلکه فرد می‌تواند با کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان‌خدمت رأی دهد همچنین اثر انگشت به صورت‌الکترونیکی بوده و در سوابق فرد ثبت می‌شود.

انتهای خبر/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران‌جوان




شرکت در انتخابات حق مردم است

منبع:آرمـان
? شرکت در انتخابات حق مردم است